معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خبر داد افتتاح درمانگاه عمومی بم و کلینیک دندانپزشکی شهر ری در هفته هلال

یسکافه: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی از افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهر ری و درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان طی هفته هلال احمر اطلاع داد.
دکتر حسن صفاریه در گفت وگو با ایسنا، در مورد اهم اقدامات انجام شده توسط این معاونت در هفته هلال احمر اظهار نمود: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر کلینیک دندانپزشکی شهر ری و همینطور درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان راه اندازی شد که این درمانگاه دارای فعال پزشک عمومی و دندانپزشکی است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی در ادامه عنوان کرد: در حوزه توانبخشی هم در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه خدمات توانبخشی فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و شنوایی شناسی در تمام مراکز سطح کشور با تخفیف ۳۰ درصدی به مراجعان عرضه شد و تمامی متقاضیان دریافت خدمات ارتز و پروتز هم به منظور استفاده از مواد و قطعات مصرفی در همان روز از تخفیف ۱۰ درصدی بهره مند شدند.
صفاریه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم مختلف و ارائه خدمات درمانی و توانبخشی در مراکز سلامت خارج از کشور، تصریح کرد: همینطور آیین افتتاح همزمان پروژه های توانبخشی جمعیت هلال احمر و بازدید از بخش توانبخشی بیمارستان نور افشار هم با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در بیمارستان نور افشار تهران برگزار گردید.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.