پزشکان در سه رده اول اعتماد عمومی قرار دارند

یسکافه: سرپرست سازمان نظام پزشکی با اشاره به برخی هجمه ها و تخریب ها مقابل جامعه پزشکی اظهار داشت: با وجود تمام تخریب های صورت گرفته، پزشکان در سه رده اول اعتماد عمومی قرار دارند.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در همایش تقدیر از خدمات داوطلبانه جامعه پزشکی که قبل از ظهر امروز در محل دانشکده داروسازی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی یک تیم است، تیمی متشکل از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که اگر تمام این عوامل در کنار هم نباشند، نمی توانند مبادرت به نمایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان کنند.
ظفرقندی با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از این نیست که مادری در یک منطقه محروم ببینید که چطور بیماری صعب العلاج و فرزندش از طرف پزشکان داوطلب درمان شده است، اظهار داشت: گاهی امکان دارد انسان کاری را در ازای گرفتن مزد انجام دهد که این کار بدی نیست اما اوج کرامت آن است که فردی کاری را داوطلبانه و بدون مزد و برای تسکین آلام بشری انجام دهد.
سرپرست سازمان نظام پزشکی به خدمات مختلف جامعه پزشکی به شهروندان در دوره های مختلف اشاره نمود و اظهار داشت: خدمات جامعه پزشکی در زمان جنگ تحمیلی برگ زرینی بر کارنامه خدمات داوطلبانه به مردم است. هر خدمت داوطلبانه پاداش بزرگی دارد که اجر آن در نزد خداوند قابل بیان نیست.
وی با اشاره به تخریب ها و هجمه هایی که مقابل جامعه پزشکی صورت می گیرد، اظهار داشت: باوجود تمامی این تخریب ها جامعه پزشکی در سه رده اول اعتماد عمومی شهروندان قرار دارد؛ بطوریکه برابر نتایج آخرین پایش هایی که انجام شده است، معلمان در رتبه اول اعتماد عمومی، اساتید در رتبه دوم و جامعه پزشکی در رتبه سوم قرار دارند، ضمن اینکه نمی توان انکار کرد که بخشی از اساتید باز عضو جامعه پزشکی محسوب می شوند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.