دوشیفته شدن مراکز بهداشتی و درمانی در سال آینده

یسکافه: بگفته وزیر بهداشت ۳۰۰۰ پایگاه اورژانس و ۶۰۰ کمپ سلامت نوروزی اورژانس در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها و نقاط حادثه خیر کشور به مردم و مسافران خدمات مورد نیاز را نمایش می دهند.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از کمپ سلامت نوروزی اورژانس در منطقه قوری چای آزادراه کرج تهران، اظهار نمود: پایگاه های اورژانس، آمادگی کامل و بالایی در نمایش خدمات به مردم دارند و در این زمینه برای ما و مردم، نگرانی وجود ندارد.

وزیر بهداشت اشاره کرد: امیدوارم سال آینده شاهد به حداقل رسیدن بیماری ها در کشور باشیم و وزارت بهداشت برنامه های مهمی در مورد آموزش های همگانی در کاهش بیماری های غیرواگیر، اجرای نظام ارجاع، تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و توسعه پزشکی خانواده دارد.

نمکی از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در بهار سال آینده آگاهی داد و اظهار داشت: در ۵ استان کشور پرونده الکترونیک سلامت تا فروردین و اردیبهشت تکمیل می شود و در سایر دانشگاه ها باز امیدواریم آنرا با عنایت به انتخاب مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت، تا اختتام بهار به سرانجام برسانیم.

وی اشاره کرد: باوجود تحریم های ظالمانه به مردم مژده می دهیم که مشکلی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال آینده نداشته باشیم.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت از دوشیفته شدن مراکز بهداشتی و درمانی در سال آینده آگاهی داد و اظهار داشت: مراکز بهداشتی و درمانی یک شیفته در سال آینده برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات، دوشیفته کار خواهند کرد و تا اختتام روز به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: در روزهای تعطیلات نوروز علاوه بر فعالیت داروخانه های شبانه روزی، تعداد داروخانه های بیشتری فعالیت خواهند داشت.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.