لیپوساکشن جان زنی را در شمال تهران گرفت

یسکافه: جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از مرگ زن جوانی که برای انجام عمل لیپوساکشن به مطب پوست و زیبایی در شمال تهران رفته بود، آگاهی داد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای دراین باره اظهار داشت: ساعت ۲۳: ۳۴شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش طی تماس با سامانه ۱۱۰ از مرگ زن جوانی مطلع شدند که برای انجام تخلیه چربی های اضافه خود به یک مطب زیبایی و پوست مراجعه نموده بود.
وی افزود: مسئول این کلینیک زیبایی آقایی ۵۰ ساله بود که سریعا با رسیدن ماموران به مطب، به آنها اظهار داشت که امروز خانمی ۴۳ ساله برای تخلیه چربی های خود به این کلینیک مراجعه نموده بود و نخستین بار ساعت یازده بامداد بود که این عمل روی ایشان انجام شد و بار دوم قرار بود ساعت پنج بعدازظهر باز عمل صورت گیرد که پیش از عمل اول به بیمار دو آمپول تزریق شد، پیش از عمل دوم قصد تزریق آمپول را داشتیم که ناگهان علائم حیاتی این خانم قطع و مشخص شد خانم جوان فوت کرده است. ما احتمال می دهیم این خانم به سبب تزریق دو آمپول مذکور تزریق شده علائم حیاتی اش را از دست داده و فوت کرده باشد.
موقوفه ای اشاره کرد: در ادامه با دستور دادیار کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم در محل توسط عوامل انتظامی اجرا شد و پزشک معالج این خانم باز شب گذشته در کلانتری بازداشت بود که تحقیقات بیشتر در حال انجام می باشد.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.