با حکمی از سوی حجت الاسلام قمی؛ مرضیه وحید دستجردی مشاور حوزه بهداشت سازمان تبلیغات اسلامی شد

طی حکمی از طرف حجت الاسلام محمد قمی، مرضیه وحید دستجردی، «مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» شد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی از طرف حجت الاسلام محمد قمی، مرضیه وحید دستجردی، «مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» شد.
متن حکم به این شرح است؛
سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی (دامت توفیقاتها)
نظر به اهمیت توجه به همه مباحث در رابطه با حوزه سلامت در امور متنوع تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی، خصوصاً در عملیات های مختلفی چون محرم، اربعین حسینی، ماه مبارک رمضان، خدمات وسیع جهادی طلاب و مبلغین به مردم لطمه دیده و دردمند در شرایط غیر مترقبه کشور همچون سیل، زلزله و همه گیری ویروس منحوس کرونا و امر مواسات و کمک مؤمنانه در رابطه با آن و…، سرکار عالی را به جهت تجربه گرانقدر تخصصی و مدیریتی در این عرصه، نیز تعهد و روحیه انقلابی تان، بعنوان «مشاور رئیس سازمان در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» منصوب می نمایم.
امید آنکه با توکل به پروردگار علیم حکیم، و توسل به آستان مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، در سربازی مؤثر برای امتثال منویات نائب عزیز آن امام همام و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی موفق باشید؛ ان شاءاللّه.

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.