وزیر بهداشت: با مشکلات دولت بسته جدیدی تعریف نمی گردد

یسکافه: وزیر بهداشت در مورد بسته های جدید و تعریفی وزارت بهداشت اظهار داشت: با عنایت به مشکلات موجود در دولت، بسته جدیدی تعریف نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمام تعهدات و برنامه های قبلی وزارت بهداشت در حوزه سلامت صورت گیرد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه سفرش به آذربایجان غربی از بیمارستان در دست ساخت آیت الله خویی شهرستان خوی بازدید کرد و قول داد وزارت بهداشت تمام تلاشش را برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان و افتتاح در ۲۲ بهمن انجام دهد.
قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این بیمارستان اظهار داشت: متاسفانه تلاش های زیادی برای اتمام عملیات اجرایی این بیمارستان صورت گرفته بطوریکه پیشرفت انجام شده در ۲ سال قبل به مراتب بیشتر از سالیان گذشته بوده است. امیدواریم با ادامه این روند ۲۲ بهمن امسال شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم.
وزیر بهداشت در مورد عدم بهره برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی اظهار نمود: برخلاف اینکه وزارت بهداشت تمام وظایف خود در قبال تامین تجهیزات و عرضه کمک های لازم برای اتمام این بیمارستان انجام داده متاسفانه وزارت راه و شهرسازی در قبال انجام تعهدات خود بدقولی کرده و امروز شاهد آخر نیافتن بیمارستان امام و افتتاح نشدن آن هستیم.
وی اظهار نمود: تمام تلاش وزارت بهداشت اتمام عملیات احداث این ۲ بیمارستان و افتتاح آنان در ۲۲ بهمن امسال است.


طی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی، اخرین وضعیت پروژه راکد بیمارستان ۱۶۰تخت خوابی بیمارستان سلماس هم مورد بررسی قرار گرفت.
مرتضی اصغری، فرماندار سلماس در گفتوگو با خبرنگار ایسنا اضافه کرد: عملیات عمرانی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی سلماس در ۱۴ هزار مترمربع زیربنا و ۱۲ بلوک در مهرماه سال ۹۳ آغاز ولی متاسفانه در مهرماه سال۹۵ متوقف گردید و طبق براوردها حدود ۶۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل و اتمام این پروژه مورد نیاز است.
اصغری با اشاره به اینکه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هم استاندار آذربایجان غربی و پیمانکار این پروژه آخرین وضع موجود بررسی گردید، اضافه کرد: مقرر شد هفته آینده طی جلسه ای در تهران در مورد ارتقای تعداد تختهای این بیمارستان و هم اتخاذ تدابیر لازم برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه تصمیم گیری شود.
فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: تعداد تخت های بیمارستانی سلماس از متوسط استانی و کشوری خیلی کمتر است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و بهره برداری از این بیمارستان در جهت ارتقای شاخص های بهداشتی سلماس قدمی برداشته باشیم.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، همینطور بنا بر قول مساعد دکتر هاشمی وزیر بهداشت مقرر شد یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خاتم الانبیای سلماس اختصاص پیدا کند.

همچنین مرکز اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم خوی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، شهریاری استاندار آذربایجان غربی و دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اورژانس ۴۵ تخت خوابه بیمارستان قمر بنی هاشم خوی به بهره برداری رسید.
این پروژه که در سال ۹۵ کلنگ زنی شده با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و در زیربنای ۲۳۸۰ مترمربع امروز در سفر وزیر راه اندازی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه برنامه های دومین روز سفرش به آذربایجان غربی، از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان پیرانشهر بازدید کرد.
وزیر بهداشت در این بازدید بر تسریع در احداث این پروژه و حل مشکلات مجموعه در دست احداث تاکید نمود. عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی پیرانشهر که از سال ۹۵ شروع شده، تابحال با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد همراه بوده ضمن اینکه برای احداث آن ۱۸.۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.