کارگروه پیگیری تفاهم نامه های بهداشتی ایران و ارمنستان تشکیل می گردد

به گزارش یسکافه به پیشنهاد معاون بهداشت وزارت بهداشت، کارگروه پیگیری تفاهم نامه های بهداشتی ایران و ارمنستان تشکیل می گردد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، در دیدار آناهیتا آوانسیان – معاون وزیر بهداشت ارمنستان و دکتر علیرضا رئیسی – معاون بهداشت وزارت بهداشت به پیشنهاد دکتر رئیسی مقرر شد کارگروه پیگیری تفاهم نامه های بهداشتی ایران و ارمنستان تشکیل گردد.
در این دیدار که در دفتر معاون بهداشت وزارت بهداشت انجام شد، طرفین بر تشکیل این کمیته برای پیگیری تفاهم های انجام شده و عرضه گزارش عملکرد توسط این کمیته از پیشرفت مذاکرات و تفاهم ها تاکید نمودند.
در این دیدار دکتر رئیسی گزارشی از وضعیت بهداشت کشورمان و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)، خدمات شبکه بهداشت، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، برنامه های مهار بیماری های واگیر و غیرواگیر، سل، ایدز و مالاریا، عدالت در تخصیص منابع، گستره پوشش شبکه، پرداخت عملکردی به کارکنان و پرونده الکترونیک سلامت عرضه کرد.
بنابر اعلام وبدا، آوانسیان – معاون وزیر بهداشت ارمنستان هم ضمن عرضه گزارشی از وضعیت حوزه بهداشت در ارمنستان خواهان پیگیری مفاد تفاهم های انجام شده بین دو کشور و تعمیق روابط بهداشتی و سلامت بین دو کشور شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.