مشکلی در تخصیص ارز برای تامین دارو و تجهیزات وجود ندارد

به گزارش یسکافه رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تابحال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات تخصیص یافته است، اظهار داشت: خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز هم اکنون مشکلی وجود ندارد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر غلامرضا اصغری با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی، اظهار نمود: در مجموع ۳.۵ میلیارد دلار برای تامین دارو و تجهیزات در نظر گرفته شده است که از این میزان، ۲ میلیارد دلار برای تامین دارو و مواد اولیه دارویی و ۱.۵ میلیارد دلار برای تامین تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی با اشاره به اینکه تابحال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از ارز دارو تخصیص یافته است، اظهار داشت: از میزان ارز تخصیص یافته ۶۰۰ میلیون دلار ماده اولیه و یک میلیارد دلار داروی موردنیاز کشور تامین شده است.
رئیس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار از ارز موردنیاز تامین تجهیزات پزشکی هم تخصیص یافته و بدین سان تنها ۸۰۰ میلیون دلار از ارز تامین دارو و تجهیزات باقی مانده است که به مرور زمان تخصیص می یابد و خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز داروی مورد نیاز مشکلی وجود ندارد.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.