مدیرکل بیمه سلامت استان: ۶۵درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش یسکافه کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۶۵ درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
دکتر غلامرضا کاظمی روز دوشنبه ۲۰ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران اضافه کرد: بیمه شدگان مبتلا به کرونای که بستری شده اند، بیمه سلامت ۱۰۰درصد پوشش دهد و حمایت می کند.
وی اظهارکرد: حدود ۱۰۸۳ بیمار خاص در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد: ۶۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
کاظمی درباب مطالبات موسسات و مراکز درمانی اشاره کرد: باتوجه به وضعیت کرونا تا کنون مطالبات مراکز خصوصی استان را تا خرداد ماه پرداخت کرده ایم.
وی افزود: مطالبات مراکز درمانی دولتی دانشگاهی تا بهمن ماه ۹۸ پرداخت شده که ۷۰ درصد بهمن ماه پرداخت گردید و در سال ۹۹ مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه کامل پرداخت شده و خرداد ماه نیز ۷۰ درصد پرداخت کرده ایم.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیمه سلامت استان در زمینه نسخه نویسی رتبه اول و نسخه پیچی نیز رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده ایم.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، کاظمی با اعلان اینکه خبرنگاران رویدادها را در حافظه تاریخ ثبت می کنند، بیان کرد: رعایت انصاف و اخلاق از خاصیتهای یک خبرنگار است. خبرنگاران در طول شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند.
گفتنی است که در آخر از خبرنگاران فعال حوزه بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

منبع:

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.