معاون سیاسی استاندار بوشهر: هرگونه تجمع و مراسم در روز ۱۳ آبان ممنوع می باشد

بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: هرگونه تجمع و مراسم در فضای حقیقی در روز ۱۳ آبان در استان بوشهر ممنوع می باشد و برگزاری این آیین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.
مجید خورشیدی روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر با تاکید بر ممنوع بودن تشکیل جلسات غیر ضروری ادارات و دستگاههای اجرایی اضافه کرد: مراسم خاکسپاری اموات باید با تعداد محدودی برگزار گردد و در آرامستان ها مشایعت کنندگان باید کمتر از ۲۰ نفر باشند.
وی ادامه داد: نظارت بر ممنوع بودن نصب چادر در سواحل و تفریحگاه های استان بوشهر شبانه روزی است و با افراد خاطی برخورد می شود.
خورشیدی استفاده از ماسک را مهم ترین موارد از رعایت پروتکل بهداشتی دانست و بیان نمود: هر چند این مهم در استان بوشهر نسبت به گذشته بهبود یافته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و رعایت ۱۰۰ درصدی فاصله داریم که باید این مهم مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.
معاون استاندار بوشهر بر نقش فعالان شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی در فرهنگ سازی استفاده از ماسک و خطرات مبتلا شدن به کرونا تصریح کرد.
وی تصریح کرد: از مسؤلان گروه های فضاهای مجازی، شامل پیام رسان های واتساپ، اپلیکیشن و سایر پیام رسان های داخلی درخواست می شود؛ در چندین مورد روزانه تبلیغ لازم جهت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها به مخاطبان صورت گیرد.

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.