سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد ضرورت جدیت در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اتخاذ محدودیت های موثر

به گزارش یسکافه سخنگوی وزارت بهداشت از مسؤلان خواست تا با دقت و جدیت در در نظارت بر رعایت پروتکل ها و تصمیم گیری برای محدودیت های موثر، قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان باشیم.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، اظهار داشت: همکاران ما در نظام سلامت در طول ماه های اخیر در حال تلاش شبانه روزی برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس، جلوگیری از ابتلای افراد جامعه و درمان بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور مشغول خدمت رسانی هستند. نیروهای بهداشت محیط حرفه ای، تکنیسین های اورژانس کشور، کارکنان آزمایشگاه ها و بیمارستان ها، پرستاران ها و پزشکان و… در همه این ایام در جدال نابرابر با کرونا بوده و هستند.

وی اضافه کرد: خیلی از نیروهای نظام سلامت در این ایام بیمار شدند و شهدایی را در راه مبارزه با کووید-۱۹ تقدیم کردند. همه این عزیزان ستاره های درخشان نظام سلامت و کشور بوده و هستند و بطور قطع جایگزینی نخواهند داشت. قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه مبارزه با کووید-۱۹ در تمام بخش های نظام سلامت وظیفه ماست.

لاری تصریح کرد: امیدواریم با همراهی بیشتر جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و جدیت و دقت مسؤلان در نظارت بر رعایت پروتکل ها و تصمیم گیری برای محدودیت های موثر، قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان بوده و صدمه های وارد شده به جسم و روان نیروهای بهداشتی و درمانی را التیام بخشیم.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.