محسنی بندپی: سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می کند

یسکافه: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می کند اظهار داشت که کرونای جهش یافته بسیار خطرناک تر از نوع قبلی آنست و نوع جدید بیماری، دامنه وسیع تری از کودکان، نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، محمدعلی محسنی بندپی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می کند. نابودی کووید۱۹ نیازمند عزم ملی است. رشد تعداد مبتلایان کرونا زنگ هشداری برای اوج گیری بیماری در تعطیلات پیش رو و شلوغی ماه پایانی سال است.»

او افزود: « عقل سلیم حکم می کند بیشتر از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت نماییم. هم اکنون دقیقا معلوم نیست افرادی که واکسن را دریافت نمودند در چه شرایطی هستند در بعضی از کشورهای توسعه یافته گزارش داده اند افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده باردیگر به بیماری مبتلا شده اند؛ چون که واکسن دریافتی تضمینی برای ایمنی بدن در مقابل ویروسی که هر روز چهره جدیدی را نشان داده است ندارد و عکس العمل های متفاوتی را تابحال از خود نشان داده است. خرید واکسن کرونا از بازارهای کاذب خطرناک می باشد و تضمینی برای عملکرد آن نیست، در خرید واکسن به سفارش های وزارت بهداشت عمل نماییم.»
محسنی بندپی باردیگر تصریح کرد: «سیاست های انفعالی با کرونا دورهمی ها را شکل می دهد. خطر در کمین خریداران واکسن از بازارهای کاذب است. کرونای جهش یافته که الان در کشور شیوع پیدا کرده بسیار خطرناک تر از نوع قبلی آن است، نوع جدید بیماری دامنه وسیع تری از کودکان، نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.»

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.