رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس خبر داد: آموزشی شدن بیمارستانهای گنبدکاووس از مهرماه ۱۴۰۱

گلستان رییس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با اشاره به خواسته دیرینه مردم گنبدکاووس در زمینه آموزش پزشکی، اظهار نمود: از مهرماه سال آتی بیمارستانهای گنبدکاووس آموزشی خواهند شد.
دکتر فرهاد بدیعی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه دیدار با رییس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به این که در این دیدار پیرامون تعامل و همکاری با این دانشگاه گفت و گوهای سازنده ای داشتیم، اظهار نمود: این گفت و گوها بیشتر حول همکاریهای مشترک در آینده و بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه صورت گرفت.
وی با اعلان اینکه خبر خوب ما برای مردم در سطح شهرستان آموزشی شدن بیمارستانهای گنبدکاووس است، اضافه کرد: با بستر مناسب این شهرستان در زمینه بهداشت و درمان و اعلام همکاری جامعه پزشکی شهرستان و خواست عمومی ان شاءالله برنامه آموزشی شدن بیمارستان های گنبد از مهرماه سال آینده شروع خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با تاکید بر این که همانطور که به رییس دانشگاه نیز گفتیم، هم اکنون بیش از ۱۲۰ متخصص و فوق تخصص دارای مدرک بورد تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان در بخش دولتی و خصوصی مشغول هستند، اشاره کرد: تعداد قابل توجهی از پزشکان که تا به امروز نیز در بخش دولتی شهرستان ما را کمک می کردند، برای همکاری در قالب هیئت علمی اعلام آماده کردند.
بدیعی با اشاره به این که در جریان این دیدار، رییس دانشگاه گنبدکاووس که بسیار مشتاق توسعه آموزش های دانشگاهی خصوصاً در زمینه پزشکی بود، از این اتفاق بزرگ ابراز خرسندی کرد، افزود: ایشان برای تحقق هر چه بهتر این خواسته مردم، به همراه مجموعه همکاران خود در دانشگاه گنبد کاووس با تمامی ظرفیت اعلام همکاری کردند.
وی محور تفاهم اولیه صورت گرفته را درباب بهرمندی از خوابگاه دانشجویی، سالن آمفی تئاتر، کلاس ها و سلف سرویس دانست و اشاره کرد: امیدواریم به زودی توافق نهایی حاصل شده و جزییات موضوعات نیز مشخص شود که اساسا زمینه ساز اتفاقی بزرگ و مبارک برای مردم شریف گنبدکاووس و البته شرق استان گلستان خواهد بود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.