تا پایان سال جاری؛ ۷۷۰۰ تخت به بخش درمان کشور اضافه می شود

به گزارش یسکافه، مرکزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: تا آخر سال ۷۷۰۰ تخت به بخش درمان کشور اضافه می شود.
دکتر بهرام عین اللهی ۱۷ آذرماه در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی، در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شماره یک شهر شازند در ارتباط زنده با بخش خبر ۱۴ و در جمع خبرنگاران اظهار نمود: از شروع دولت سیزدهم تا امروز ۸۵۰ پروژه بهداشتی بزرگ در کشور افتتاح شده است و تا پایان سال جاری این رقم به ۲ هزار پروژه می رسد که در طول تاریخ کشور افتتاح این تعداد مرکز بهداشتی بی سابقه بوده است.
وی ادامه داد: تابحال ۷۹ مرکز درمانی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال جاری ۷۷۰۰ تخت بیمارستانی دیگر به مجموعه درمانی کشور اضافه می شود و با این روند، خدمات بهتری به مردم کشور عرضه می شود.
وی ضمن اشاره به سفر خود به شهرستان شازند و افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره، پد هوایی این شهر، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت هندودر، اظهار داشت: بعد از شازند عازم اراک خواهیم بود و از بیمارستان ولیعصر(عج) که با بیشتر از ۴۰۰ تخت یکی از بیمارستان های بزرگ اراک به حساب می آید بازدید خواهیم داشت.
عین اللهی افزود: در مسافرت ریاست جمهوری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بیمارستان ولیعصر ختصاص یافت و امیدواریم یکی از مراکز پیشرفته کشور باشد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، مرکز شبانه روزی خدمات درمانی شماره یک شازند در مساحتی به وسعت ۲۰۶۸ متر درحال راه اندازی است که تابحال به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است و تا آخر سال تکمیل می شود.
این پروژه در سه طبقه (طبقه اول به مساحت ۸۵۰ متر ویژه بخش درمانی، طبقه دوم مرکز بهداشت و طبقه سوم بخش اداری) بعد از شش سال توقف درحال ساخت است و اعتبار مورد نیاز برای کل پروژه ۱۶ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.