توصیه محققان؛ نوشیدنی هایی جهت عقب انداختن پیری

به گزارش یسکافه محققان سفارش می کنند یک رژیم غذایی سالم متعادل می تواند روند پیری را به تعویق اندازد.

به گزارش یسکافه به نقل از مهر، پیری یک روند طبیعی است که قابل توقف نیست اما می توان با تولید یک سبک زندگی مثبت، تاثیرات آن را کُند کرد. اما مواد خوراکی زیادی وجود دارند که در به تاخیر انداختن روند پیری مفید هستند. در ادامه به برخی نوشیدنی های سالم که به جوان تر به نظر رسیدن شما کمک می کنند اشاره می شود:
آب گوجه فرنگی
آب گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی موسوم به لیکوپن است که برای پوست مفید می باشد. رنگدانه کاروتنوئید و فیتوشیمیایی هم در مقابله با رادیکال های آزاد موثر هستند.
آب انگور قرمز
آب انگور قرمز حاوی رسوراترول، نوعی اکسیدان است که به مقابله با علائم پیری کمک می نماید.
آب انار
آب انار علاوه بر کاهش کلسترول بد، در مقابله با باکتری های موجود در مثانه یا کلیه مفید بوده و به کاهش چین و چروک های پوست هم کمک می نماید.
آب هندوانه
این آب میوه حاوی مقادیر زیاد ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های است که به آبرسانی به بدن کمک کرده و پوست را شاداب و باطراوات نشان می دهند.
آب کیوی
آنتی اکسیدان های موجود در این میوه به تقویت و افزایش سفتی پوست کمک کرده و روند تشکیل چین و چروک ها را به تعویق می اندازد.
آب آلوئه ورا
آب این میوه سرشار از اسیدهای آمینه و مواد مغذی ای است که به تجدید سلول های پوستی کمک کرده و کلاژن را حفظ می نماید.
آب چغندر
نیترات های طبیعی موجود در چغندر به صاف شدن جریان خون کمک کرده و از اینرو شادابی و طراوت پوست را حفظ می نماید.
آب هویج
آب هویج بسیار برای پوست خوب است چراکه حاوی ترکیب طبیعی موسوم به لوتئولین است که به حفظ سلامت روان کمک کرده و همینطور شادابی پوست را حفظ می نماید.
 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.