سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران برگزار می گردد

به گزارش یسکافه سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره داخلی تغذیه ایران از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر جلال الدین میرزای رزاز – رییس انجمن تعذیه ایران با اشاره به اینکه سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره داخلی تغذیه ایران مهم ترین رخداد علمی دوسالانه حوزه علوم تغذیه به حساب می آید، اظهار داشت: کنگره امسال به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن تغذیه ایران و انجمن علمی تغذیه ایران برگزار می گردد.
وی افزود: کنگره امسال با عنوان “تغذیه پایدار به منظور زندگی شاد و فعال” در سطح بین المللی برگزار می گردد که ضمن برگزاری این کنگره شاهد یک رخداد بزرگ علمی با رویکرد جدید به زندگی خواهیم بود؛ چون که تأثیرپذیری زندگی به لحاظ چگونگی تغذیه شاید برای نخستین بار در این سطح مطرح می گردد.
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، میرزای رزاز هدف از برگزاری کنگره مذکور را معرفی آخرین دستاوردهای پزشکی و تبادل نظر میان استادان دانشگاه های داخلی و خارجی دانست و اضافه کرد: این رویداد، فرصت مناسبی است تا متخصصان علم تغذیه در ایران با آخرین تحولات این حوزه و صنعت آشنا گردند و ارتباط خویش را با پیشگامان علم تغذیه و سیاستگذاران این حوزه در کشور، مستحکم تر کنند.
وی با اشاره به اینکه ترویج دیدگاه های جدید و فرهنگ سازی مردمی هم یکی دیگر از اهداف این کنگره است، خاطرنشان کرد: در نگاه اول ماهیت علمی و پژوهشی این کنگره دوسالانه مدنظر است که دستاوردهای جدید علمی در سطح جهانی مطرح و به چالش کشیده می گردد تا به علم روز نزدیک تر شود. ولی در کنار این هدف توجه به زندگی شاد و فعال مردمی و بستر سازی تحول زندگی بر پایه تغییر افکار و به سمت لذت بردن از زندگی هم هدف است. بدین طریق شاهد حصول تلاش هایمان در غالب کنگره ای که حاصل ماه ها تحقیق و پژوهش، برنامه ریزی، صرف وقت و انرژی است، خواهیم بود.

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.