بیانیه ۲۴۱ نماینده در گرامیداشت زحمات سید حسن قاضی زاده هاشمی

یسکافه: ۲۴۱ نفر از نمایندگان اطلاعیه ای را در گرامیداشت زحمات سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر پیشین بهداشت نوشتند که توسط یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد این بیانیه را به شرح زیر قرائت کرد:

«حضور موثر، مستمر و خالصانه شما را بعنوان وزیر بهداشت در اقصی نقاط کشور خصوصاً مناطق مرزی و محروم حلاوت به ثمر نشستن پروژه های گوناگون نظام سلامت را در کام مردم شریف مردم نشاند و خاطرات حرکت های جهادی اوایل انقلاب را در اذهان زنده کرد. خدمتگزاری بی منت توام با صداقت و تلاش خستگی ناپذیرتان موجی عظیم در بیماران و آحاد مردم احداث کرد.

در این شش سال که بعنوان خادم ملت و مورد معتمد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سنگر وزارت بهداشت حضور داشتید، به وضوح حرکت به سمت آرمان ها و اهداف و سیاست های کلان در نظام سلامت مشهود بوده و در دوران مسئولیت شما وزارت بهداشت طرحی چنان مطلوب در جهت سلامت هموطنان احداث کرد که حرکتی درخشان در مقابل مردم ایران قرار داد. آحاد مردم ایران آثار بی بدیل آنرا در زندگی خود درک کردند.

تاریخ گواه خواهد داد که در تنگناها و ناملایمات اقتصادی و تحریم ها خدمات درخشان وزارت بهداشت با مدیریت جهادی شما منجر به وقوع انقلابی عظیم در عرصه سلامت شد. شما در راه خدمت پای مردی کردید و الگویی مثال زدنی از مدیریت جهادی را به جوانان این مرز و بوم معرفی کردید. برمبنای آموزه های دینی و به وسیله خدمات و زحمات زیادتان از درگاه خداوند سلامت و سعادت و موفقیت روز افزون برای شما مسالت داریم.»

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.