فرایند گام به گام غربالگری الکترونیکی کرونا بعلاوه عکس

به گزارش یسکافه چندی قبل بود که وزارت بهداشتی ها، از شروع به کار سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا خبر دادند؛ سامانه ای که طی چند مرحله ساده اطلاعات فرد را دریافت و وضعیتش را از نظر مبتلا شدن به کرونا ویروس جدید بررسی و اعلام می کند.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سامانه خودارزیابی و غربالگری الکترونیکی بیماری کووید-۱۹، از جانب وزارت بهداشتی ها افتتاح شد و شروع به کار کرده است؛ به صورتی که مردم می توانند با ورود به این سامانه به نشانی salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوط به علایم بیماری و شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضعیت سلامتی خود دریافت نمایند.

بر همین اساس وزارت بهداشت از تمامی مردم درخواست کرده است که ضمن رفتن به سامانه مذکور، در این غربالگری الکترونیکی شرکت نمایند. باید توجه کرد که افراد با ورود به این سامانه، پس از وارد کردن اطلاعاتی نظیر کد ملی و شماره تلفن، به چند سوال درباره علایم بیماری کووید-۱۹ با عنایت به وضعیت جسمانی شان پاسخ می دهند. در نهایت برای افرادی که مشکوک به این بیماری باشند، پیامکی حاوی راهنمایی های لازم ارسال می شود.

بنابر اعلام دستورالعمل بسیج ملی مبارزه به بیماری کووید-۱۹، فرایند گام به گام غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس جدید به شرح زیر است:

در مرحله اول با ورود به آدرس salamat.gov.ir، صفحه ای به صورت آنچه در تصویر زیر می بینید برایتان باز می شود. باید بر روی باکس سبز رنگ پایین صفحه که عنوان “تکمیل پرسشنامه” روی آن نوشته شده، کلیک کنید.

در مرحله دوم، سامانه کد ملی و تاریخ تولدتان را از شما می خواهد، پس از ورود این اطلاعات و کد امنیتی بر روی کلمه “ورود” کلیک کنید.

در سومین مرحله، پرسشنامه ای حاوی چند سوال مربوط به علایم کرونا از شما پرسیده می شود. پس از تکمیل پرسشنامه بر روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک کنید.

غربالگری الکترونیکی کرونا به پایان رسید. در آخرین مرحله پرسشنامه بررسی شده و نتیجه غربالگری و وضعیت شما از نظر مبتلا شدن به کرونا ویروس جدید برایتان نمایان شده و سفارش های لازم به شما عرضه می شود.

در نهایت برای افرادی که مشکوک به این بیماری باشند، پیامکی حاوی راهنمایی های لازم هم ارسال می شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.