حجت اعلام کرد: تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

به گزارش یسکافه سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام نمود: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در مورد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم گیری خواهیم کرد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، یوسف حجت با اشاره به اینکه “پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوس، فردا (شنبه، ۹ فروردین) در ستاد مدیریت بیماری کرونا بررسی و درمورد نحوه فعالیت آن تصمیم گیری خواهد شد”، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران بر مبنای مصوبات این ستاد در مورد تعطیلی ناوگان عموم شهر عمل خواهد نمود و تابحال مصوبه ای در خصوص تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهرداری تهران ابلاغ نشده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون فعالیت خط ۵ متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطارها از ایستگاه کرج تا هشتگرد هم اجرا شده است.
بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: باید تمامی ابعاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران سنجیده شود چونکه هم اکنون مشاغلی هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان رجوع کنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومی تعطیل شود، امکان دارد بعضی از شاغلان که لازم است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروی شخصی ندارند با مشکل مواجه شوند.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.