ابوترابی: تحریم ها مقابله با کرونا را سخت تر می کند

به گزارش یسکافه یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد که آمریکا تحریم های ناجوانمردانه ای همچون در حوزه درمان و دارویی ضد ایران وضع کرده و این تحریم ها مقابله با ویروس کرونا را سخت تر کرده و شدت آنرا تشدید می کند.
ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با ایسنا با اشاره به لزوم مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم های حوزه درمانی و آزمایشگاهی، بیان نمود: امروز ما در جنگ پیچیده ترکیبی قرار داریم. آمریکا به واسطه تحریم های ظالمانه یک جنگ اقتصادی تمام عیار ضد ایران به راه انداخته است.
وی در ادامه اظهار نمود: این روزها هم جنگی بیوتروریسمی برای ایران و چین طراحی نموده که دامن خود آنها را هم گرفته است. آمریکا پس از آنکه به صورت یکجانبه از برجام خارج شد تحریم های ناجوانمردانه ای همچون در حوزه درمان و دارویی ضد ایران وضع کرد و این تحریم ها مقابله با ویروس کرونا را سخت تر کرده و شدت آنرا تشدید می کند.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس خاطرنشان کرد: ما امروز در مقطع حساس تاریخی هستیم و دشمن یک جنگ همه جانبه در حوزه اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و رسانه ای ضد کشور به راه انداخته است. ما از سایر کشورها انتظار داریم در زمینه کنار زدن تحریم ها بخصوص در حوزه درمانی و بهداشتی یاری رسان باشند.
ابوترابی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی کشورهای مختلفی را در مقاطع مختلف تاریخی یاری کرده است بعنوان مثال پس از آخر جنگ ایران و عراق به علت حمایت عربستان از عراق ایران از گرفتن هزینه های جنگ چشم پوشی کرد.
وی اضافه کرد: این دوران هم سپری خواهد شد اما بطور قطع جمهوری اسلامی دوستان خویش را فراموش نخواهد کرد.

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.