توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط دفتر تسهیلگری نیروگاه بجنورد در مناطق کمتربرخوردار

خراسان شمالی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه، حصارشیرعلی، شیرآب و صادقیه اظهار داشت: بیشتر از ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط این دفتر تسهیل گری در مناطق کمتر برخوردار توزیع شد.
امین افراسیابی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: از آغاز شیوع کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی که مناطق کمتربرخوردار نیروگاه، صادقیه، شیرآب و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، مبادرت به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده های محروم و صدمه پذیر کرد.
وی ادامه داد: در این راستا تابحال حدود ۹ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی سطوح و مایع ضدعفونی دست در میان اهالی محلات توزیع شده است.
افراسیابی افزود: همینطور در جهت آگاه سازی برای مقابله با بیماری کرونا، اقداماتی همچون توزیع بروشور، نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات و برگزاری کارگاه های آموزشی و اطلاع رسانی در فضای مجازی ویژه اهالی محلات انجام شده است.

وی برگزاری کارگاه های تاب آوری، مدیریت استرس و اضطراب، مقابله با خشونت ارائه مشاوره های حقوقی و مددکاری و اقداماتی در جهت غنی سازی اوقات کودکان در منزل با عنایت به عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس را از دیگر اقدامات در این حوزه ذکر کرد.
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه، صادقیه، شیرآب و حصارشیرعلی بجنورد ضمن تقدیر از مشارکت خیران، نهادها و دستگاههای همکار در اجرای این طرح از مشارکت مرکز نیکوکاری نخبگان، قرارگاه مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی خراسان شمالی، قرارگاه جهادی خیرین سلامت استان، هیات های مذهبی، دفتر معماری روز، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، هیات قایقرانی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد.

او همینطور اظهار داشت: با هدف پشتیبانی از قشرهای صدمه پذیر مناطق کمتربرخوردار بجنورد، بالغ بر هزار بسته معیشتی، غذای گرم، بسته تحصیلی، بسته های بازی و سرگرمی و کتاب های آموزشی توزیع شده است.
دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد طی قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال ۹۷ تاسیس شده است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.