مرگ بیش از ۴۰۰۰ بیمار کرونائی ظرف ۲۴ ساعت در برزیل

مقامات برزیل از جان باختن بیش از 4000 بیمار کرونائی ظرف 24 ساعت برای نخستین بار در این کشور آگاهی داده و تاکید نمودند که شیوع گونه های مسری تر ویروس، سبب افزایش شدید موارد مبتلاشدن شده است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بیمارستان های برزیل مملوء از بیمار شده است و در بعضی از شهرها بیماران در انتظار دریافت خدمات درمانی جان خودرا از دست می دهند و سیستم سلامت در خیلی از مناطق در آستانه فروپاشی است.
تا حالا بیش از ۳۳۷ هزار نفر در برزیل بر اثر مبتلاشدن به بیماری کووید-۱۹ جان خودرا از دست داده اند و این کشور بعد از ایالات متحده در رتبه دوم به لحاظ آمار بالای فوتی های کرونا قرار دارد.
آمار بالای فوتی های کروناویروس در برزیل درحالیست که رئیس جمهوری این کشور با اعمال محدودیت های کرونائی بمنظور مقابله با شیوع بیماری مخالف است. وی مدعیست که تاثیرات مخرب اقتصادی ناشی از اعمال محدودیت ها از تاثیرات شیوع کروناویروس بیشتر است و این درحالیست که عده زیادی در این کشور روزانه بر اثر مبتلاشدن به کووید ۱۹ جان خودرا از دست می دهند.
وی با انتقاد نسبت به اعمال قرنطینه و محدودیت های کرونائی بر این باور است که این اقدامات با خطر بروز چاقی و افسردگی مرتبط می باشد و به بیکاری منجر می شود.
به گزارش یسکافه به نقل از شبکه خبری بی بی سی، بنابر اعلام وزارت بهداشت برزیل تا حالا بیش از ۱۳ میلیون نفر در این کشور به کروناویروس آلوده شده اند. در ماه مارس حدود ۶۶ هزار و ۵۷۰ نفر بر اثر مبتلاشدن به این بیماری فوت کرده اند که نسبت به رکورد ماهانه گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.