نگرانی از موج سوم کووید-۱۹ در انگلیس

یسکافه: افزایش موارد مبتلاشدن به کرونا در انگلیس نگرانی هایی را در مورد بروز موج سوم این بیماری در این کشور به دنبال داشته است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، موارد جدید مبتلاشدن به کروناویروس در انگلیس در روز گذشته (جمعه) به بالاترین رقم در دو ماه گذشته رسید و تنظیم کنندگان مقررات دارویی در این کشور اجازه استفاده از واکسن تک دُز جانسون اند جانسون را تایید نموده اند.
تازه ترین واکسن کروناویروس در انگلیس در بحبوحه افزایش گمانه زنی ها در مورد شیوع کروناویروس هندی در این کشور تایید شده و ممکنست سبب شود دولت انگلیس مرحله بعد تسهیل محدودیت های کرونائی را به تاخیر اندازد.
آمارهای دولتی نشان می دهد: ۴۱۸۲ مورد جدید مبتلاشدن به کروناویروس در سراسر انگلیس شناسایی شده که بالاترین آمار روزانه از اول آوریل بوده است. در مجموع ۲۰ هزار و ۷۶۵ مورد جدید مبتلاشدن طی یک هفته در این کشور شناسایی شده که نسبت به هفته پیش از آن افزایش ۲۴ درصدی داشته است. این افزایش پژوهشگران را بر آن داشته تا اعلام کنند که حالا انگلیس در بین موج سوم همه گیری قرار دارد.
موارد جدید مبتلاشدن در این کشور نسبت به اواسط ماه ژانویه و موج دوم بیماری، کاهش شایان توجهی دارد اما روند افزایشی آمار مبتلایان پرسشهایی را در مورد تصمیم دولت برای برداشتن تمامی محدودیتهای اجتماعیِ باقی مانده در ۲۱ ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) بهمراه داشته است.
به گزارش یسکافه به نقل از مدیکال اکسپرس، سویه شناسایی شده در هند حدود ۷۵ درصد از موارد جدید مبتلاشدن به کروناویروس در انگلیس را تشکیل می دهد که نسبت به سویه های دیگر این ویروس مسری تر است.

منبع:

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.