رعایت حداکثری پروتکلهای کرونا در شعب دریافت رای

به گزارش یسکافه فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی در شعب دریافت رای اطلاع داد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در حاشیه شرکت در انتخابات و بازدید از حوزه انتخابیه اظهار نمود: یکی از مهم ترین عوامل برای کاهش ازدحام درون شهری جهت شرکت در انتخابات، تعداد شعب و تکثر شعب دریافت رای بود که این مهم با همکاری استانداری در سطح تهران محقق شد. هم اکنون ۶۸۷۰ صندوق رای در استان داریم که این تعداد افزایش یک و نیم تا دو برابری نسبت به سنوات گذشته دارد. در شهر تهران هم همچنین است و حدود ۳۷۹۰ شعبه مستقر شده است.
وی با اشاره به اینکه نوع بازتوزیع جغرافیایی شعب هم به گونه ایست که حداقل ازدحام را شاهد باشیم اظهار داشت: علاوه بر این برای نظارت و بررسی پروتکل ها، ناظران بهداشتی مستقر هستند و گزارشاتی که به ستاد کرونای تهران داده اند حاکی از رعایت حداکثری پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: همکاران ما در هلال احمر هم نظارت بر پروتکل ها را انجام می دهند. رعایت خود مردم، استفاده از ماسک و وسایل شخصی هم اهمیت و تأثیر داشت. باید از خود مردم فهیم و قدرشناس تهران هم تشکر کنم. به نظر می آید پروتکل ها در ساعات باقی مانده هم رعایت شود و بتوانیم انتخاباتی سالم و بهداشتی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه ۸۰ هزار نفر نیروی اجرایی انتخابات بودند که ۲۰ هزار نفر تأمین امنیت را برعهده دارند اظهار نمود: برای تمام عوامل برنامه های خوبی از راه وزارت کشور و استانداری تدارک دیده شد تا عوامل اجرایی با شیوه نامه های بهداشتی آشنا گردند.
به قول فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ۴۵۳ شعبه دریافت رای شناور و سیار هم طراحی و تدارک دیده شد تا به بیمارستان ها برود. از این تعداد چهار صندوق در شهر تهران هم مختص کسانی است که در بیمارستان ها حضور ندارند ولی بیماران کرونایی در منزل دارند و طی تماسی که با فرمانداری تهران می گیرند می توانند از این امکان استفاده کنند. همینطور به اندازه کافی لباس حفاظتی برای عوامل اجرایی در شعب سیار درنظر گرفته شده است.

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.