معرفی فیدر پرس پنوماتیک

یسکافه: فرآیند فیدر پرس نوعی فرآوری صنعتی است که نیاز به مقدار مناسب مواد برای انتقال به داخل ابزار و قرارگیری دقیق آنها در قالب دارد.

فرآیند فیدر پرس نوعی فرآوری صنعتی است که نیاز به مقدار مناسب مواد برای انتقال به داخل ابزار و قرارگیری دقیق آنها در قالب دارد. برای اطمینان از اینکه مواد به درستی از جلو به عقب ، از یک طرف به طرف دیگر قرار گرفته و متناسب با ابزار هستند بسیار مهم است. فیدر پرس اختراع شده است تا چنین کاری را به عهده بگیرد. در واقع یک فیدر پرس ، که اوپراتور پرس نیز نامیده می شود ، کاغذ را در سینی تغذیه ماشین چاپ بار می کند… هنگامی که پرس در حال اجراست، برای جلوگیری از گرفتگی کاغذ ، اعمال را تنظیم می کنید.

عملکرد خطوط فیدر پرس به گونه ایست که دستگاه بصورت الکترونیکی (با یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی PLC) به یک تغذیه کننده اتوماتیک متصل می شوند که مواد فلزی خام را از طریق قالب پرس مهر زنی تغذیه می کند. این نوار بعد از اینکه از سیم پیچ خارج شد و از طریق صاف کننده یا صاف کننده غلتک قرار گرفت ، وارد فیدرپنوماتیک اتوماتیک می شود. استفاده از یک خط فیدر پرس با عملکرد بالا برای استفاده از حداکثر ظرفیت خطوط قالب بندی امری ضروری است. برای بسیاری از انواع پردازش ورق فلز ، فرآیندهای همسطح سازی و تغذیه را می توان در یک ماشین واحد ادغام کرد.

ویژگی های اصلی که برای یک فیدر پرس باید در نظر گرفته شود، عبارتند از:

  • ساختار سفت و محکم با حداقل ویژگی های سایش ، نصب شده در نزدیکترین حالت ممکن به مجموعه قالب یا در صورت نوارهای نازک روی قالب.
  • ماندگاری (تمام اجزای کشویی سخت یا روکش شده با کروم سخت هستند – پیستون در فولاد ضد زنگ – خطوط سیلندر برنجی سخت برای جلوگیری از مشکل اکسیداسیون)
  • دقت بسیار بالا در پیچ به دلیل کمک فنرهای جلو و عقب قدرتمند
  • ساکت و کم صدا
  • مصرف کم هوا و ارزان
  • نصب ساده (این یک جز قابل تعویض از یک مجموعه به دیگری است)
  • فیدرپنوماتیک برای پاسخگویی به چالش های جدید رقابتی در سرعت / دقت / قابلیت اطمینان / عمر طولانی تر.

کسی که به عنوان اوپراتور فیدر پرس مشغول به کار می شود وظایفی به شرح زیر دارد:

  1. فیدرپنوماتیک اتوماتیک را روی پرس فشار می دهد که صفحه قلع سنگی را لیتوگرافی می کند: با استفاده از دستگاه های برش ، نوارها را از بار پالت صفحه قلع برش می دهد.
  2. ورقه های بار را بررسی و تأیید می کند تا اطمینان حاصل شود که از ورق قلع مشخص شده استفاده شده است.
  3. بار را از روی سکو غلتک به بالابر تغذیه پرس می کند.
  4. اهرم را برای بالا بردن بار بین راهنما ها به موقعیت فیدر حرکت می دهد.
  5. میل لنگ ها را تنظیم می کند تا راهنما های فیدر را متناسب با اندازه صفحه تنظیم کند.
  6. عملکرد تغذیه را مشاهده می کند و مکانیزم فیدرپنوماتیک را برای از بین بردن صفحات معیوب متوقف می کند.
  7. جوهر ها را مخلوط کرده و دستگاه را شست و شو می دهد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.