استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان برای کمک به کادر درمان

مدیر عامل بنیاد احسان اظهار داشت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در بحران اخیر کرونا همچون گذشته به عرضه خدمات درمانی به مردم می پردازد. این دفعه هم بیمارستان سیار احسان در شهرستان حاشیه ای بهارستان با ظرفیت روزانه ۴۰۰ نفر درمان رمدسیورتراپی مستقر شده است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سعید سلیمانی با بیان این خبر اظهار داشت: با عنایت به شرایط بحرانی شیوع کرونا در کشور با استقرار بیمارستان های سیار و صحرایی احسان در مناطق مختلف کشور و بخصوص تهران به کمک کادر درمانی کشور آمده ایم.

سعید سلیمانی اضافه کرد: در جدید ترین اقدام بنیاد احسان دو چادر بیمارستانی احسان با ظرفیت ۲۰ تخت بستری و قابلیت ۴۰۰ نفر درمان روزانه رمدسیورتراپی برای یاری کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان اعزام شد.

مدیر عامل بنیاد احسان درمورد سایر بیمارستان های احسان هم اظهار داشت: پیش از این هم بیمارستان صحرایی احسان در کنار بیمارستان میلاد استقرار یافته و تا کنون برای ۸۰۰۰ نفر خدمات درمانی انجام داده است.

وی ادامه داد: بیمارستان سیار احسان در بیمارستان های کرونایی تهران به انجام خدمات درمانی مشغول بوده است که شامل ۳۰۰۰ درمان سرپایی و رمدسیورتراپی در بیمارستان بوعلی، ۱۶ هزار رمدسیورتراپی در بیمارستان مسیح دانشوری و ۸۰۰ بستری کامل در بیمارستان امام حسین (ع) تهران است.

لازم به ذکر است که از آغاز انتشار ویروس کرونای دلتا در کشور و بخصوص سیستان و بلوچستان بیمارستان سیار احسان در زاهدان تابحال ۱۷۰۰ بیمار با رمدسیورتراپی و سرپایی درمان شده اند.

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.