اوج گیری مرگ و میر کرونائی در بعضی ایالات آمریکا

برمبنای آمارهای بیمارستانی در آمریکا بنظر می رسد تعداد بیمارانی که بر اثر کووید19 در بیمارستان های تعدادی از ایالات جان خودرا از دست می دهند طی روزهای اخیر به اوج رسیده است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بعد از آنکه سویه مسری دلتا موجب افزایش موارد مبتلاشدن به کووید۱۹ در آمریکا شده، آمارهای بیمارستانی در این کشور نشان می دهند که تعداد موارد فوتی ناشی از مبتلاشدن به این بیماری در بعضی از ایالات این کشور، اوج گیری باردیگر داشته است.
بر اساس داده های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، میانگین هفت روزه مرگ و میرهای کرونائی در بیمارستان های این کشور ۸.۹ درصد است که به نسبت اوج اخیرِ موارد فوتی در ۱۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰۲۱) رو به کاهش است.
بنابر گزارش بلومبرگ، هرچند مرگ و میرهای کرونائی در آمریکا طی ماه های اخیر و بعد از شیوع سویه دلتا خصوصاً در بعضی از ایالت ها افزایش داشته است.
خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی آورده است که طی یک روز بیش از ۳۰۰۰ بیمار کرونائی در آمریکا جان خودرا از دست داده اند. بر طبق تازه ترین داده های دانشگاه جانز هاپکینز طی ۲۴ ساعت ۳۱۴۵ قربانی کرونا در آمریکا ثبت شده که رکورد جدیدی شمرده می شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.