سفارش یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکلهای بهداشتی

به گزارش یسکافه نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با عنایت به تاکید مسؤلان مبارزه با کرونا، اگر مردم دو دوز واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر کنند که دیگر می توانند پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند و مشکلی وجود ندارد.
خلیل بهروزی فر در گفتگو با ایسنا، با تکیه بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی با عنایت به واکسیناسیون بیان نمود: وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همینطور سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه توضیحات خوبی دادند؛ در خصوص این که اگر مردم دوز اول و دوم واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر کنند که دیگر می توانند پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند و مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: البته تاکید آنها بر این است که در هر شرایطی که هم اکنون قرار داریم باید دستورالعمل ها و پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت شود، مانند استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی که از تجمعات زیاد باید پرهیز شود.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الزاما باید با توجه به این که وزیر بهداشت، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همینطور سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه متخصص هستند و می دانند که رعایت این مسائل حیاتی می باشد و شوخی بردار نیست، در نتیجه رعایت پروتکل ها یک امر بسیار لازمی است که باید صورت گیرد.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.