افزایش ظرفیت بیمارستان های انگلیس به منظور مقابله با موج احتمالی بیماران کرونا

به گزارش یسکافه مقامات انگلیس از ساخت سازه های بیمارستانی موقت به منظور آمادگی برای پذیرش مبتلایان به سویه اُمیکرون خبر دادند.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) امروز (پنجشنبه) اعلام نمود به منظور آماده شدن برای مقابله با موج احتمالی بیماران آلوده به سویه اُمیکرون ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس در بیمارستان های سراسر کشور افزایش می یابد.

در اطلاعیه ای که در وب سایت سرویس سلامت همگانی انگلیس انتشار یافت، آمده است: سازه های بیمارستانی موقت با قابلیت اسکان حدود ۱۰۰ بیمار در محوطه هشت بیمارستان در سرتاسر کشور ساخته شده است و این کار از اوایل هفته جاری شروع می شود.

بنابر اعلام مدیران سرویس سلامت همگانی انگلیس، با عنایت به سطح بالای عفونت کووید-۱۹ و افزایش پذیرش بیمارستان ها، حالا سرویس سلامت همگانی در شرایط جنگی قرار دارد.

به گفته مقامات انگلیس، هنوز نمی دانیم دقیقا چه تعداد از مبتلایان به این سویه از ویروس احتیاج به درمان بیمارستانی خواهند داشت اما با عنایت به تعداد موارد مبتلا شدن نمی توانیم منتظر بمانیم و بعد اقدام نماییم.

به گزارش یسکافه به نقل از شبکه خبری سی ان ان، طبق آمارهای دولت انگلیس، روز گذشته ۱۸۳ هزار و ۳۷ مورد جدید مبتلا شدن به کووید-۱۹ در این کشور شناسایی شد همینطور طبق آخرین آمارها ۱۷۵۱ بیمار جدید در بیمارستان های این کشور پذیرش شده اند.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.