عضو کمیسیون بهداشت مجلس: مردم نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند

لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: مردم نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: پیک ششم توسط امیکرون صورت گرفت و با عنایت به سرایت پذیری بالای سویه جدید کرونا سفارش می شود باید طبق معمول از تجمعات جلوگیری کرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از طریق های پیشگیری که بسیار مورد تاکید بوده و مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند واکسیناسیون است.
ابراهیمی اظهار داشت: افرادی که تابحال مبادرت به واکسیناسیون ضد این ویروس نکرده اند هرچه سریعتر برای این کار اقدام نمایند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: کسانی که دز اول را دریافت کرده اند برای دز دوم رجوع و کسانی که تابحال اصلاً رجوع نکرده اند برای دریافت دز اول واکسن اقدام نمایند.
ابراهیمی افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی که بحث فاصله گذاری اجتماعی، شست وشوی مکرر دست ها و استفاده از ماسک است.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تکیه بر پیشگیری از تجمعات، افزود: با این کار کاهش مبتلا شدن به بیماری کرونا را بطور قطع شاهد خواهیم بود.
وی بیان نمود: با عنایت به این که این بیماری مجازی فوقانی تنفسی را درگیر می کند هم اکنون آمار فوتی سه رقمی شده است و متاسفانه باز شاهدیم مردم رعایت نمی کنند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس ضمن اشاره به ساده انگاری مردم، اضافه کرد: پیش از هر پیک یک مرحله ساده انگاری بیماری را پشت سر می گذاریم و وقتی همه گیری اتفاق می افتاد تلاش می نماییم رعایت نماییم درصورتی که پیش از گسترش بیماری باید رعایت نماییم.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.