مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی: برای کسب اطلاعات دارویی از هلال احمر با شماره ۴۱۶۵۱ تماس بگیرید

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش 4697 نسخه دارویی در روزهای تعطیلات نوروزی در داروخانه های مرکزی و تهران پارس آگاهی داد.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا عسکری درباب خدمت رسانی داروخانه های هلال احمر در شهر تهران اظهار داشت: از شروع تعطیلات ایام نوروز (یکم لغایت سیزدهم فروردین ماه)، ۴۶۹۷ بیمار برای تهیه داروهای خود به داروخانه های مرکزی و تهرانپارس مراجعه نموده اند.

وی اضافه کرد: داروخانه های هلال احمر به سبب خاصیت هایی همچون وجود نیروهای مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همین طور تامین و توزیع بموقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از طرفی بواسطه توزیع داروهای خاص باکیفیت مناسب و همین طور داروهای پرونده ای از جایگاه و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع دارو برخوردار می باشند و بیشتر داروهایی که در این داروخانه ها عرضه می شود، تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر اشاره کرد: در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه داروهای خاص، نصب دستگاه خودپرداز، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، استقرار نمایندگان سازمان های بیمه گر شامل تامین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت و نیروهای مسلح در داروخانه و نیز ایجاد امکانات رفاهی تلاش می شود تا به رغم حجم بالای مراجعین و بیماران، مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد.

عسکری افزود: یکی از وظایف سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر کمک به تامین داروهای حیاتی کشور است و در هر شرایطی برطرف نمودن نیازهای دارویی مردم از اولویت های هلال احمر است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، لازم به ذکر است که داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس، در خیابان جشنواره واقع شده است و هموطنان و بیماران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس گیرند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.