به صورت همزمان؛ ۱۱ طرح درمانی در شاهرود کلنگ زنی و

یسکافه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کلنگ زنی و افتتاح ۱۱ طرح بهداشت و درمان در شاهرود اطلاع داد و اظهار داشت: ۸۰ میلیارد تومان صرف این پروژه ها شده است.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح همزمان ۱۱ پروژه در مجموعه علوم پزشکی شاهرود اطلاع داد و ابراز کرد: شش پروژه همزمان با حضور استاندار سمنان و دیگر مسؤلان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید و شاهرود کلنگ زنی پنج پروژه دیگر هستیم.
وی با بین این که در مجموع به جز مرکز قلب شاهرود که از قبل امکانات و تجهیزات آن تهیه و رقم بسیار زیادی هم صرف آن شده، برای دیگر طرح ها ۸۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، بیان نمود: افتتاح این طرح ها به ارتقای سلامت و درمان شهرستان شاهرود کمک شایانی خواهد نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افتتاح مرکز بهورزی شاهرود در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۳۳۱ متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیاردریال اطلاع داد و اظهار داشت: همراه سرای بیمارستان در ۵۷۲ متر مربع زیربنا شامل ۱۲ واحد مسکونی برای اسکان همراهان بیماران از دیگر طرح های افتتاح شده امروز با حضور مسؤلان است.
شیبانی با اشاره به اینکه امروز همینطور شاهد افتتاح مرکز باز توانی قلب و ریه شاهرود با اعتبار ۱۰ میلیاردریال و در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع در بیمارستان امام حسین (ع) هستیم، اضافه کرد: اکوکاردیوگرافی مری با اعتبار پنج میلیاردریال از دیگر بخش هایی است که امروز افتتاح می شود.
وی از افتتاح مرکز جراحی محدود شفا با اعتبار ۵۰۰ میلیاردریال و همینطور کلینیک دندانپزشکی بهار با اعتبار ۱۰ میلیاردریال همینطور آزمایشگاه سلولی مولکولی بهار با اعتبار ۳۰ میلیاردریال اطلاع داد و اظهار داشت: بخش رادیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اعتبار ۸۰ میلیاردریال امروز کلنگ زنی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همینطور ضمن اشاره به کلنگ زنی بخش اسکوپی، دی کلینیک، ید درمانی و ساختمان مرکزی دانشگاه، تصریح کرد: ساختمان مرکزی دانشگاه در شش طبقه با متراژ ۱۵ هزار متر مربع و زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با پیشبینی هزینه ساخت ۳۰۰ میلیاردریال کلنگ زنی شد.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.