به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر صورت گرفت اجرای طرح ارائه خدمات درمانی به کارکنان هلال احمر در بیمارستان نورافشار

یسکافه: همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه ارائه خدمات به کارکنان هلال احمر شروع می شود.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، رییس بیمارستان نورافشار با بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از هجدهم اردیبهشت ماه طرح ویژه ارائه خدمات درمانی و تشخیصی بیمارستان نورافشار برای کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر شروع می شود.
دکتر مهدی فرنقی زاد با تاکید بر برخورداری این بیمارستان از کادردرمان مجرب و تجهیزات پیشرفته، اضافه کرد: در این طرح که کلیه خدمات موردنیاز تشخیصی، درمانی، بستری و جراحی را شامل می شود، به تمامی کارکنان و افراد تحت تکفل ایشان که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند با تخفیف صد در صدی فرانشیز، بصورت رایگان ارائه خواهد شد.
طبق گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، وی با اعلان اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور شمرده می شود، اظهار داشت: تلاش می نماییم تا برمبنای نیت واقف و برپایه اهداف متعالی و انسان دوستانه بزرگ ترین نهاد مردمی کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشیم.

منبع:

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.