ژاپن وارد موج جدیدی از افزایش مبتلایان کرونا می شود

به گزارش یسکافه، مشاور عالی پزشکی دولت ژاپن می گوید که این کشور درحال ورود به موج دیگری از مبتلا شدن به کرونا است و مقام های بهداشتی مشغول آماده سازی برای رسیدگی به تازه ترین روند افزایش تعداد مبتلایان هستند.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، “اومی شیگرو”، رئیس هیئت مشاوران دولت ژاپن در امور در ارتباط با کرونا روز گذشته (پنج شنبه) در دیدار با نخست وزیر این کشور تایید نمود که تعداد مبتلایان کووید در سرتاسر این کشور رو به افزایش است.
روز گذشته، کادر درمانی بیشتر از ۷۸ هزار مبتلا به کووید را در سرتاسر کشور شناسایی نمودند که در مقایسه با پنج شنبه گذشته، ششمین روز متوالیِ افزایش تعداد مبتلایان به حساب می آید.
دولت ژاپن در نظر دارد به منظور رسیدگی به افزایش تعداد مبتلایان، خط مشی جدیدی را آغاز کند و به استانداری ها اجازه خواهد داد که در صورت رسیدن تعداد مبتلایان به سطح اوج آن در تابستان سال جاری، اقدامات بهداشتی را تشدید کنند. درخواست از افراد مبتلا برای عدم خروج از منزل به غیر از موارد ضروری همچون این اقدامات است.
به گزارش شبکه تلویزیونی ان چ کی، وزیر بهداشت ژاپن می گوید: احتمال دارد ظرف دو هفته آینده، تعداد مبتلایان در سرتاسر کشور به تعداد بی سابقه ای برسد.

منبع:

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.