آمار جهانی کرونا ثبت بیشتر از ۳۱۸ هزار ابتلای جدید

به گزارش یسکافه، بنابر جدید ترین آمار رسمی همه گیری کرونا، مجموع مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در جهان تابحال به ۶۴۵ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۴۳۱ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۱۲ بیمار کووید- ۱۹ هم تایید شده است.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بر مبنای تازه ترین داده ها در جدول پاندمی کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۸ هزار و ۲۸۲ ابتلای جدید به کووید در جهان ثبت و به آمار قبلی افزوده شده است.
همینطور برپایه جدول جهانی “ورلداُمتر”، آمریکا با بیشتر از ۱۰۰.۴ میلیون مبتلا و عبور از ۱.۱ میلیون قربانی همچنان در صدر لیست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.
در اروپا هم الان فرانسه با ثبت بیشتر از ۳۷.۶ میلیون مبتلا تا این لحظه رکورددار مبتلا شدن در میان کشورهای این منطقه است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۹۱ هزار قربانی، الان بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در میان کشورهای اروپایی دارد.
بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع رسانی “ورلداُمتر”، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که بر اساس گزارش های رسمی بالاترین آمارها را تابحال داشته اند تا بامداد امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان ۱ ایالات متحده ۱۰۰، ۴۵۸، ۹۸۹ ۱، ۱۰۴، ۷۵۱ ۲ هند ۴۴، ۶۷۲، ۶۳۳ ۵۳۰، ۶۱۲ ۳ فرانسه ۳۷، ۶۳۹، ۶۲۴ ۱۵۸، ۶۳۹ ۴ آلمان ۳۶، ۳۷۳، ۱۶۴ ۱۵۷، ۴۹۵ ۵ برزیل ۳۵، ۲۰۶، ۳۶۸ ۶۸۹، ۵۴۵ ۶ کره جنوبی ۲۶، ۹۳۷، ۵۱۶ ۳۰، ۳۶۹ ۷ ژاپن ۲۴، ۳۷۲، ۰۸۱ ۴۹، ۰۳۶ ۸ ایتالیا ۲۴، ۲۶۰، ۶۶۰ ۱۸۱، ۰۹۸ ۹ انگلیس ۲۴، ۰۰۰، ۱۰۱ ۱۹۶، ۸۲۱ ۱۰ روسیه ۲۱، ۵۶۸، ۸۴۶ ۳۹۱، ۷۸۹ همینطور ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۲۶ مورد مبتلا شدن و ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ هم اکنون در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.
روند افزایش آمار مبتلا شدن به بیماری کووید-۱۹ که تابحال در ۲۲۸ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.
در این لینک مشروح آمار فراگیریِ ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمام جزئیات آماری در همه کشورها و مناطق درگیر کرونا بروزرسانی می شود.

برچسب ها:,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.