پلی کلینیک تخصصی جایگزین بیمارستان ناایمن منطقه ۹ می شود

به گزارش یسکافه، شهردار منطقه۹ از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت، طی یک دوره زمانی کوتاه به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان اطلاع داد.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی در اینباره اظهار داشت: پیرو مطالبات مردمی در قرار خدمت شهردار تهران در منطقه۹، در بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان غرب پایتخت پیرامون راه اندازی مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در این خصوص و برپایه مصوبات قرارگاه ایمنی کالبدی منطقه۹، بیمارستان شهید شریعت رضوی به علت مشکلات سازه ای و فرو نشست های مختلف ناایمن بوده و بنابراین طی جلسات برگزار شده با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی کشور مقرر شده به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان، طی یک دوره زمانی کوتاه بیمارستان به پلی کلینیک تخصصی تغییر یابد.
شهردار منطقه۹ اظهار داشت: برابر اعلام مدیران سازمان تأمین اجتماعی در صورت موافقت سازمان اوقاف با واگذاری یا تهاتر زمینهای متبوع، این پلی کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقاء می یابد.
وی اظهار داشت: بیمارستان شهید شریعت رضوی از نظر ایمنی جزء ساختمان های پرخطر بوده و مدیریت شهری خویش را مکلف به ارتقاء ایمنی شهروندان می داند.
مرتضوی تصریح کرد: مجموعه شهری منطقه۹ با تمام توان و با همکاری و مساعدت و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه ساخت این پلی کلینیک را به کار خواهد بست.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش های تخصصی بیمارستان شریعت رضوی تعطیل و صرفاً به خدمات اورژانسی محدود شده است.
طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ این توافقنامه طی چهار نشست تخصصی کمیته ایمنی منطقه۹ با حضور مدیران شهری و تأمین اجتماعی نهایی شد.

منبع:

برچسب ها:, ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.