عمده فروشی آنلاین لوازم یدکی خودرو

یسکافه: یکی از مشکلات زندگی در کلانشهرها، ترافیک است که باعث می‌شود مردم در طول زمان زیادی را از دست بدهند، به همین دلیل امروزه بسیاری از ساکنین شهرهای بزرگ و پر جمعیت ترجیح می‌دهند تا جای ممکن کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

یکی از مشکلات زندگی در کلانشهرها، ترافیک است که باعث می‌شود مردم در طول زمان زیادی را از دست بدهند، به همین دلیل امروزه بسیاری از ساکنین شهرهای بزرگ و پر جمعیت ترجیح می‌دهند تا جای ممکن کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌ها و ابزارهای ارتباطی جدید، بیشتر کسب‌وکارها و مشاغل شکل آنلاین به خود گرفته‌اند. به خصوص در چند سال‌ اخیر و با افزایش تعداد کاربران اینترنت، خرید اینترنتی نیز به عنوان یک سبک زندگی در فرهنگ مردم جای گرفته است و بسیاری از مردم حتی برای خریدهای روزانه خود از فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه آنلاین بدوبدو، مایحتاج خود را تهیه می‌کنند.

فروشگاه آنلاین به صورت یک سایت و بر روی بستر وب طراحی می‌شود. در این فروشگاه‌های اینترنتی، روند خرید کردن با روش‌های رودرو و حضوری متفاوت است. به عنوان مثال در فروشگاه آنلاین بدوبدو خریدار می‌تواند هر چیزی که می‌خواهد را انتخاب و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت کرده، سپس آدرس موردنظر را ثبت و از طریق پیک و یا پست سفارش خود را دریافت ‌کند.

می‌توان گفت با روی کار آمدن فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین تغییرات بسیاری در سبک خرید مردم به وجود آمده است. از جمله مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین بدوبدو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان خرید: مشتری می‌تواند با چند کلیک ساده اقلام موردنظر خود را خریداری کند. در صوتی که خرید حضوری به خصوص در شهرهای پر جمعیت، مستلزم سپری کردن زمان زیادی است.
  • صرفه‌جویی در هزینه خرید: در خرید اینترنتی، هزینه رفت و آمد حذف می‌شود که همین موضوع می‌تواند در برآورد نهایی خرید تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، با داشتن اشتراک می‌توان از جشنواره‌ها و تخفیف‌ها آگاه شد و خرید به صرفه‌تری انجام داد.
  • قابلیت مقایسه محصولات: یکی دیگر از مزیت‌های این خرید، امکان مقایسه محصولات مشابه با یکدیگر است. در صورتی که در خرید حضوری، برای این کار معمولا باید به چندین مغازه سر بزنید.
  • در دسترس بودن محصولات متنوع: از جمله عوال تاثیرگذار در افزایش محبوبیت خرید باید به تنوع محصولات اشاره کرد، چرا که معمولا در فروشگاه اینترنتی از هر محصول چندین نوع وجود دارد و همین موضوع قدرت انتخاب مشتری را افزایش می‌دهد.
  • دسترسی راحت به محصول موردنظر: وقتی که به دنبال کالایی خاصی هستید، می‌توانید نام آن را سرچ کرده و به راحتی آن را در فروشگاه پیدا کنید.
  • حذف واسطه‌ها: یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی این است که می‌تواند تولید کننده و مشتری را بدون واسطه به یکدیگر وصل کند.

فروشگاه بدون واسطه

همان‌طور که اشاره شد یکی از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه‌هاست. در واقع فروشگاه بدون واسطه یعنی مکانی که در آن معاملات به صورت مستقیم میان تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و مشتری انجام شود. به بیان ساده‌تر وقتی که بخش واسطه‌گر میان تولیدکننده و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع کنندگان و خرده‌فروش‌ها که هیچ ارزش افزوده‌ای برای مشتری تولید نمی‌کنند، وجود نداشته باشد در این شرایط کالا و محصولات با قیمت اصلی خود به‌فروش می‌رسد و به طبع آن مبلغ نهایی محصول نیز کاهش پیدا می‌کند. احتمالا به همین دلیل هر روز شاهد رشد روزافزون سایت‌هایی هستیم که بستری برای معامله مستقیم میان فروشنده و خریدار را فراهم می‌کند.

در تعریف واسطه‌ها می‌توان گفت، واسطه‌ها گروهی از افراد هستند که کالا یا خدمت را از تولیدکننده به مشتری و مصرف‌کننده نهایی می‌رسانند. درواقع در اقتصاد حال حاضر، بیشتر تولید کنندگان محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده نهایی نمی‌رساند، بلکه بین آنها، طیفی وسیعی از واسطه‌ها مانند عمده فروش‌ها، خرده فروش‌ها، دلال‌ها، نمایندگان تولید، عاملان فروش، شرکت‌های حمل و نقل، انبارهای مستقل، بانک‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی و… وجود دارند.

فروشگاه بدون واسطه بدوبدو، شرایطی را فراهم کرده است تا تمامی خریداران بتوانند کالاهای مورد نیاز و اساسی خود را بدون داشتن واسطه و پرداخت هزینه اضافی، از این فروشگاه دریافت کنند. در واقع در بدوبدو، خریداران کالا و محصولات می‌توانند با جست‌وجو در این سایت، تمام نیازهای خود را با بهترین قیمت تهیه کنند.

حذف هزینه‌های واسطه‌‌گری، ترویج دادوستد میان شهروندان عادی در جامعه، حذف مبالغی با عنوان کمیسیون و حق‌الزحمه بنگاه‌های معاملاتی و مشاوران املاک، کمک به کسب و کارهای کوچک و خانگی، فرصت برابر فروش برای تولید کنندگان مختلف و… تنها بخشی از مزایای خرید از فروشگاه بدون واسطه است. به همین دلیل است که در تمام دوران‌ها این نوع فروش در اقتصاد طرافداران بسیاری داشته و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از همین رو باید گفت مهم‌ترین مزیت حذف واسطه‌ها در یک معامله از میان برداشتن هزینه‌های اضافی است، موضوعی که بدون شک می‌تواند در نحوه و میزان خرید هر فردی تاثیر مستقیم بگذارد. جالب است بدانید که تاثیر واسطه‌ها بر روی قیمت تمام کالا و محصولات یکسان نیست و در برخی محصولات مانند تولیدات چوبی، قطعات یدکی خودرو، خوراکی‌ها و… حذف واسطه‌ها تاثیر بیشتری دارد.

لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو، بخش اصلی صنعت خودروسازی بوده که چگونگی تهیه لوازم باکیفیت و اصل مهم‌ترین بخش آن است. درواقع از آنجا که لوازم یدکی خودرو مصرفی بوده و طول عمر مشخصی دارد، تمام اتومبیل‌ها به لوازم یدکی خودرو نیاز دارند.

لوازم یدکی خودرو، تجهیزاتی است که امکانات رفاهی و آپشن‌های بیشتری را در اتومبیل قرار می‌دهد. باید توجه داشت که برای خرید این لوازم، باید از اصل بودن آنها مطمئن بود و به اعتبار و نحوه فعالیت فروشنده نیز توجه کرد. جعبه ابزار و جعبه آچار، سنسور پارک دنده عقب، لوازم فنی خودرو و… برخی از انواع قطعات جانبی خودرو هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

یکی از مهمترین تجهیزات جانبی خودرو که وجود آن در هر اتومبیلی ضروری است، جعبه ابزار و جعبه آچار است. این جعبه ابزارهای مختلفی دارد و باید همیشه در ماشین باشد تا اگر در حین رانندگی و مسیرهای مختلف دچار مشکل شدید، با استفاده از آن مشکل را برطرف کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو، سنسور پارک دنده عقب است. این سنسور، هشدار برخورد با مانع را به صورت یک سیگنال صوتی به راننده ارسال می‌کند. از آنجا که ممکن است این سنسورها در اثر عوامل مختلف آسیب ببینند، از همین رو این قطعه، جزو لوازم مصرفی محسوب می‌شود. از مهمترین قطعات یدکی ماشین، لوازم فنی خودرو است. این دسته از لوازم خودرو به قسمت‌های فنی و قطعات یدکی ماشین مربوط می‌شود و مهمترین کاربرد را در وسایل نقلیه دارند. آفتامات دینام، چراغ جلوی خودرو، چراغ عقب خودرو، چراغ هشدار راهنما سمت چپ و راست خودرو، آینه بغل خودرو، انواع پمپ، کمپرسور کولر و… جزیی از لوازم فنی اتومبیل محسوب می‌شوند.

علاوه بر این، یک جفت تیغه برف‌پاک‌کن، ست کامل فیوز‌ها، درب رادیاتور، یک ترموستات اضافه و شیلنگ بالا و پایین رادیاتور جزو لوازم جانبی خودرو بوده که وجود آنها هنگام هر سفری بسیار ضروری و مهم است. لاستیک زاپاس، یکی دیگر از قطعاتی است که وجود آن در هر خودرویی ضروری است.

اگر بخواهیم لوازم یدکی ضروری خودرو را نام ببریم، با یک لیست بلند و طولانی روبه‌رو خواهیم شد. از همین رو در این مطلب تنها به دسته‌بندی آن بسنده خواهیم کرد. این لوازم شامل لوازم جانبی ترمز، لوازم جانبی انتقال، لوازم جانبی بدن، وسایل الکتریکی، لوازم جانبی پیاده‌روی، قطعات موتور، لوازم جانبی فرمان، قطعات عرضی، لوازم جانبی تهویه و لوازم جانبی سنسور می‌شود که هر کدام از این دسته‌ها، ابزار بسیاری را در خود جای می‌دهند.

خوراکی و تنقلات

یکی دیگر از محصولاتی که در میان تمام اقشار و سنین مشتری دارد، خوراکی و تنقلات است. این محصولات شامل خوراکی‌هایی مانند چیپس، پفک، شکلات، بستنی، پاستیل، لواشک، آدامس، کیک، کلوچه و… می‌شود که معمولا در تمام جوامع با بازار فروش خوبی روبه‌رو بوده و در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی عرضه می‌شود.

درست است که بیشتر این خوراکی‌ها ارزش غذایی ندارند، اما بدون شک این خوراکی‌ها از نظر بسیاری خوشمزه بوده و نه تنها در میان کودکان بلکه در بین بزرگسالان هم بسیار پر طرفدار هستند. در واقع بسیاری از بزرگسالان هنگام اضطراب، هیجان و رفع کلافگی و در اوقات فراغت خود سراغ  تنقلاتی مانند شکلات می‌روند. درباره کودکان اما وضع فرق می‌کند، در واقع بسیاری از بچه‌های امروزی بیشتر میل به خوردن خوراکی و تنقلات دارند که شاید یکی از دلایل آن تنوع بیش از حد محصولات این بخش باشد که تکرار این موضوع می‌تواند یک عادت غذایی ناسالم تلقی شود.

البته تمام تنقلات ناسالم نبوده، بلکه برخی از آنها سالم بوده و استفاده آن برای بدن بسیار مفید است. به عنوان مثال پاپ کورن در طعم‌های مختلف، انواع میوه خشک، کیک‌ها، چوب شور، پاستیل و… را می‌توان جزو تنقلات سالم دانست که می‌توانید برخی از آنها را در منزل تهیه کرده و برخی دیگر را بدون دردسر از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. بد نیست بدانید که این خوراکی‌های سالم ارزش غذایی بالایی دارند و با مصرف آن می‌توان جلوی اشتهای کاذب را گرفت و نیازهای بدن را نیز تامین کنید.

اما همان‌گونه که اشاره شد دسته دیگری از خوراکی و تنقلات مضر محسوب می‌شوند که در کمال تعجب معمولا میل به مصرف آنها در بین افراد بیشتر است. معروف‌ترین تنقلات مضر چیپس و پفک است که طرفداران بسیاری نیز دارد. پفک از تنقلات و خوراکی‌های پر طرفدار و مضر است. در واقع از آنجا که در این خوراکی مقدار بسیار زیاد نمکی استفاده شده، برای سلامتی بسیار مضر است. از همین رو به افرادی که به فشار خون بالا ابتلا هستند، همواره توصیه می‌شود که مصرف پفک را برای همیشه قطع کنند.

براساس آنچه که گفته شد، تمام تنقلات برای بدن مفید نیستند و تنها اگر از تنقلات سالم استفاده کنید، به سلامت بدن خود کمک کرده‌اید. اما اگر به انواع مضر آن تمایل دارید، باید بدانید که این دست از خوراکی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بدن ندارند، بلکه می‌توانند در عملکرد بدن نیز اختلال ایجاد کنند و می‌توانند مشکل‌آفرین شوند. بنابراین بهتر است با به حداقل رساندن مصرف این نوع خوراکی‌ها، سلامت بدن خود را حفظ کنید.

عمده فروشی آنلاین

عمده فروشی آنلاین به جمع‌آوری مقادیر زیادی کالا و محصولات از تولید کننده یا وارد کننده و فروش آن به صورت مستقیم به خرده‌فروش‌ها مصرف کنندگان نهایی به صورت آنلاین گفته می‌شود. به بیان ساده‌تر عمده فروش محصول را از تولیدکننده به قیمتی پایین‌تر خریداری می‌کند، به این صورت که خریدار به دلیل حجم بالای خرید از تخفیف‌هایی برخوردار می‌شود و از این طریق به سود می‌رسد. بدنیست بدانید که با افزایش تقاضای خرید آنلاین، تعداد فروشگاه‌های عمده فروشی اینترنتی روز به روز در حال افزایش است.

عمده‌ فروشی در اقتصاد بحث پیچیده‌ای است، یعنی در یک نوع معامله عمده فروش محصولات را به دست خرده‌فروش می‌رساند. در نوع دیگر تعداد زیادی از عمده فروش‌ها، محصولات را به عمده فروش‌های دیگر می‌فروشند. در حالت سوم نیز عمده فروش محصول را به دست مصرف کننده نهایی پر مصرف می‌رساند. در واقع نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که عمده‌فروشی تنها برای یک قشر خاص نیست.

به عنوان مثال شما به عنوان مصرف کننده نهایی، در صورتی که یک یا چندین نوع از کالا و محصولات را به تعداد زیاد مصرف می‌کنید، می‌توانید از سایت‌های عمده فروشی آنلاین کالای موردنظر خود را خریداری کنید. این کار برای شما مزایایی را به همراه دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

قیمت به صرفه‌تر: یکی از مهمترین مزایای خرید به صورت عمده کاهش قیمت نهایی محصولات است. درواقع فروشگاه‌های خرید عمده به دلیل تامین اجناس به صورت مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده، پایین‌ترین قیمت را به مشتری ارائه می‌دهند. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد برتری بیشتری نسبت به فضای رقابتی بازار شود.

کاهش هزینه‌ خرید: در خرید آنلاین معمولا تمام خریدهای خود را از یک سایت انجام می‌دهید. این موضوع باعث می‌شود تعداد فاکتورها، هزینه‌های حسابداری، هزینه حمل و نقل و… کاهش پیدا کند. چرا که با بالا رفتن تعداد کالای خریداری شده، هزینه‌های جانبی برای آنها به اصطلاح سر شکن می‌شود.

در دسترس بودن فروشگاه‌های آنلاین: یکی دیگر از مزایای عمده فروشی آنلاین، در دسترس بودن فروشگاه‌ها است. به بیان دیگر در این نوع معامله گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف، جور نبودن اجناس، کالاهای تقلبی، شرایط بحرانی مانند دوران کرونا، عدم تامین به موقع سفارش‌ها و… حذف می‌شود و خرید صورت آنلاین علاوه بر از بین بردن بخش زیادی از مشکلات عنوان شده و دسترسی به طیف وسیعی از کالاهای موجود در بازار، می‌تواند در وقت شما نیز صرفه‌جویی کند. تنها کافی است که هنگام خرید آنلاین به داشتن نماد اعتماد و در دسترس بودن بخش پشتیبان آن توجه کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.