تداوم کاهش دمای تهران

به گزارش یسکافه، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات بخصوص امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیشبینی می شود.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بر مبنای بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با عبور متناوب سامانه بارشی از نواحی شمالی کشور و نفوذ زبانه هایی از آن به استان، آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات بخصوص امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات بالادست بخصوص ارتفاعات شمال شرقی گاهی رگبار باران و رعدوبرق و رخداد مه و در قسمت های جنوبی و غربی استان گاهی افزایش باد پیشبینی می شود.

همچنین در روز شنبه (۸ مهر) با عبور موج ضعیفی از استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در بیشتر نواحی نیمه شمالی استان کاهش نسبی دما پیشبینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه ( ۷ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۸ درجه سانتیگراد، خنک ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.