کدام استانها تا ۵ روز آینده بارانی هستند؟

یسکافه: رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در نقاط مختلف کشور آگاهی داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: سه شنبه (۲ آبان ماه) در شمال آذربایجان های غربی و شرقی برخی نقاط استانهای ایلام، لرستان، مرکزی، شمال استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی استان تهران و چهارشنبه (۳ آبان ماه) در بعضی نقاط استانهای لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استانهای کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

وی افزود: این وضعیت جوی پنجشنبه(۴ آبان ماه) در استانهای چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جمعه (۵ آبان ماه) در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: شدت بارش چهارشنبه در چهار محال بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد، پنجشنبه در کرمان هرمزگان و جنوب فارس و جمعه در کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آبان ماه) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۴ آبان ماه) قسمتی ابری، وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در آخر اظهار داشت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان ماه) بوشهر با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.