واگذاری بیمه پایه ۷۳ هزار مددجوی شهری تهران به بیمه سلامت

به گزارش یسکافه مدیرکل کمیته امداد استان تهران از واگذاری بیمه پایه ۷۳ هزار مددجوی شهری تحت حمایت به بیمه سلامت اطلاع داد و اظهار داشت: از اول خرداد امسال بیمه مددجویان شهری در استان از راه بیمه سلامت انجام می شود.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه مددجویان باید تا آخر اردیبهشت به دفاتر پیشخوان دولت رجوع و دفترچه بیمه خویش را دریافت نمایند، افزود: بعد از این مدت، خدمات درمانی برای مددجویان در چارچوب سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع با دفترچه بیمه سلامت عرضه می شود تا دفترچه بیماران خاص در دفاتر پیشخوان آماده و در روند درمان این بیمه شدگان خللی ایجاد نشود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بودجه بیمه پایه مددجویان شهری برای یکسال به سازمان بیمه سلامت منتقل شده است، خاطرنشان کرد: اگر این مساله به قانون دائمی تبدیل گردد، بودجه به صورت هماهنگ به سازمان بیمه سلامت اختصاص خواهد یافت.
شیران در مورد بیمه مددجویانی که به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند، بیان کرد: کارت درمانی مددجویان تا زمان صدور دفترچه اعتبار دارد و قابل استفاده می باشد.
وی تصریح کرد: همه اقدامات و خدماتی که از جانب کمیته امداد در بخش بیمه پایه (خدمات بستری و سرپایی)به مددجویان عرضه می شد، از این پس بر عهده بیمه سلامت است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.