پروژه کمربندی استان قم، مزین به نام شهید قاسم سلیمانی خواهد شد

به گزارش یسکافه ایسنا/قم استاندار قم اظهار داشت:  پیش بینی اولیه این است که مراسم خاکسپاری از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت گیرد.
بهرام سرمست در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این سردار بزرگ در طول دوران زندگی خود، نماد وحدت، هم دلی و عشق به دوده بودند، قلوب مسلمین، شیعیان و آزادی خواستار جهان را به خود جلب کردند و سردار دل ها لقب گرفتند، در استان قم نیز پیگیری های زیادی برای تشییع این شهید بزرگوار صورت گرفت تا تشییع پیکر ایشان در شهر کریمه ی دوده و در جمع مردم ولایت مدار قم صورت پذیرد.
وی افزود: موافقت مسئولان مربوطه ستاندن شد و پیکر این شهید بزگوار فردا ساعت ۱۴الی ۱۶ در جمع مردم قم خواهد بود، مراسم خاکسپاری پیکر در حرم مطهر و وداع مردم و مراجع عظام با پیکر برگزار می شود.
سرمست بیان کرد: پیش بینی اولیه این است که مراسم خاکسپاری از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت گیرد، تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم فردا اندیشیده شده است و شورای تامین، کمیته های امنیتی، دستگاه های خدمات رسان و امدادی و گروه های داوطلب مردمی مشتاقانه برای استقبال از این شهید بزرگوار آماده هستند.
سرمست اظهار داشت: امروز در شورای معاونین استانداری تاکید شد که با همکاری فرمانداری و استانداری، بمنظور گرامی داشت یاد این شهید، نماد و یادمانی در شهر به نام ایشان برپا شود، به همین دلیل بنا بر این است که پروژه ی کمربندی ۱۱۰ کیلومتری استان قم با اعتباری بالغ بر ۲۱۰۰ میلیارد طبق مصوبه هیئت وزیران، که در دهه فجر امسال ساخت آن آغاز خواهد شد، با نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شود.

منبع:

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.