درمان مسمومیت غذایی و تپش قلب با طب سنتی

به گزارش یسکافه برپایه سفارش متخصصان طب سنتی، استفاده از گیاه ریحان مسمومیت های غذایی را از بین می برد. همینطور عرق بهار نارنج هم برای درمان تپش قلب و دلشوره مفید می باشد.
به گزارش یسکافه به نقل از مهر، متخصصان طب سنتی در مورد رفع مشکلات مسمومیت غذایی و سوختگی زبان، تپش لب و… سفارش های داشته اند که به آنها اشاره می نماییم.رفع مسمومیت غذایی با ریحانریحان یک گیاه عالی برای تسکین ناراحتی شکمی ناشی از مسمومیت غذایی است و با خواص ضد میکروبی، به مبارزه با میکرو ارگانیسم هایی که مسئول این مشکل هستند کمک می نماید. همینطور سفارش شده است که برگ های ریحان، مقداری نمک دریایی و کمی فلفل سیاه را به ۳ قاشق سوپ خوری ماست ساده اضافه کنید. این مخلوط را سه تا چهار بار در روز بخورید تا نشانه های شما فروکش کند.چربی سوزی بالا با مصرف سیب

کاهش کلسترول، پیشگیری از یبوست، جلوگیری از بیماری های قلبی، کاهش خطر ابتلاء به سرطان، فیبر بالا که احساس سیری می شود و سبب کاهش وزن می شود و همینطور ضدالتهاب است، قدرت چربی سوزی بالایی داردبرطرف شدن تپش قلب با عرق بهار نارنجاستفاده از آب نارنج و عرق بهار نارنج تپش قلب و دل شوره را از بین می برد و همینطور خوردن آب نارنج سکسکه را قطع می کند. نارنج ضد سرفه، اشتها آور و غرغره آب آن گلودرد را قطع می کند.شکر راهکاری برای رفع سوختگی زباناگر بر اثر خوردن غذا یا چای گرفتار سوختگی زبان شدید، مقداری شکر روی زبان ریخته پس از چند ثانیه دیگر نه اثری از سوختگی و نه سوزشی احساس می کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.