توضیحات علوم پزشکی استان مرکزی درمورد انتقال ۵ مورد مبتلا به کرونا از حوزه علمیه خاتم الانبیاء

به گزارش یسکافه ایسنا/مرکزی سرپرست روابط عموی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی درمورد انتقال ۵ مبتلا به کووید-۱۹ از حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک به بیمارستان توضیحاتی را عنوان و تصریح کرد که این افراد برای انجام اقدامات تشخیصی به بیمارستان منتقل شده اند.
به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، بدنبال انتشار خبری در این خبرگزاری تحت عنوان ” انتقال ۵ مورد مثبت مبتلا به کرونا از حوزه علمیه خاتم الانبیا اراک ” که حاوی سخنان معاون اورژانس استان در نشست کمیته سلامت و جلوگیری از بیماری کرونا در شورای شهر اراک که امروز برگزار شد، بود، سرپرست روابط عمومی علوم پزشکی استان، درمورد سخنان معاون اورژانس استان توضیحاتی را به این خبرگزاری ارسال کرد که به شرح ذیل است:
یاسر قربانی در این رابطه اظهار نمود: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی با عنایت به وظیفه ذاتی که دارند خدمات درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی را در صورت تماس مردمی با رفتن به محل عرضه می کنند و بیماران و افرادی را که نیازمند دریافت خدمات تخصصی تر هستند به مراکز درمانی در استان اعزام خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مورد مطروحه هم با عنایت به تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، تیم درمانی به محل اعزام شده اند و با عنایت به این که علایم کووید ۱۹ و آنفولانزا و سرماخوردگی تا حدودی شبیه یکدیگر هستند، افراد دارای این علایم به منظور انجام اقدامات تشخیصی تکمیلی به بیمارستان اعزام می شوند.
قربانی در انتها تصریح کرد: دریافت نتیجه قطعی آزمایش تشخیصی کووید-۱۹ از زمان ارسال نمونه ۱۲ تا ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و تشخیص بیماری با معاینه شخص بیمار غیر ممکن خواهد بود.
گفتنی است، اسناد خبر درج شده در ایسنا در این خصوص موجود است و آنچه در این خبر نقل شده کاملا برپایه سخنان معاون اورژانس در این نشست بوده است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.