دعوت از اهالی موسیقی به احترام سپیدجامه گان

به گزارش یسکافه کمیسیون ملی یونسکو از اهالی موسیقی و نوازندگان دعوت می کند با نواختن موسیقی و هنرنمایی، به کادر درمانی و پزشکی که در روزهای شیوع ویروس کرونا، فداکاری های بسیار کردند در چارچوب جشنواره مجازی «به احترام سپیدجامگان: تیمارگران عشق» ادای احترام کنند.
به گزارش یسکافه به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، اهالی موسیقی، گروه های نوازندگی و هنرمندان متقاضی برای حضور در جشنواره مجازی «به احترام سپیدجامگان: تیمارگران عشق» می توانند با ثبت تصاویر نوازندگی خود و ارسال آن برای کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، به سربازان سلامت و تیمارگران عشق که با نیایش و ساز و آواز به جنگ با ناامیدی و غم شتافتند ادای احترام کرده و از آنان تقدیر کنند.
نحوه شرکت در جشنواره به صورت زیر است:
. هریک از اعضای گروه های موسیقایی باید تصویر نوازندگی خویش را در چارچوب یک فایل ویدیویی افقی به ایمیل کمیسیون ملی یونسکو و یا به یکی از پیام رسان ها به شماره ۰۹۱۰۵۰۳۶۱۴۹ ارسال نماید.
. باید مشخص باشد تک نوازی های ارسالی متعلق به کدام گروه موسیقی و کدام موسیقی است، به نحوی که صدای موسیقی اصلی در تصویر کاملا واضح و مشخص باشد.
. هرگروه می بایست فایل صوتی موسیقی مورد نظر را در کنار تصاویر ارسالی هر یک از نوازندگان (حداکثر ۸ تصویر) به ایمیل و یا شماره ای که به آن اشاره شد ارسال نمایند.
. مدت زمان این ویدیوها باید حداکثر ۵ دقیقه باشد.
. سرپرست گروه نوازندگی در ابتدای ویدیوی ضبط شده می تواند پیام تقدیر خود از کادر درمانی و پزشکی را بیان کند.
. در ابتدای هر ویدئو، نوازنده می بایست خویش را معرفی کرده و نام ساز خویش را ذکر نماید.
. ویدئو مربوط به خواننده گروه باید به دوصورت افقی و عمودی در چارچوب ۲ تصویر جداگانه ارسال شود.
. تصاویر ضبط شده حتما باید در منزل و نه در فضای باز و… باشد.
. چنانچه گروه موسیقی یا هنرمندان برای حضور در این جشنواره، متقاضی شرکت در بخش رقابتی هستند می‏بایست این امر را در چارچوب درخواستی کتبی در کنار ارسال ویدیو، اعلام کنند.
. کمیسیون ملی یونسکو در نهایت با داوری اساتید موسیقی، به گروه های ارسال کننده موسیقی، جوایزی را اهدا خواهد نمود.
. ویدیوهای ارسالی بعد از بررسی در فضای مجازی و در اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نشانی unesco_ir_natcom@ منتشر خواهد شد.
. همینطور ویدیویی که بیشترین استقبال را در بین مخاطبان مجازی در صفحه اینستاگرامی کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران داشته باشد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان می توانند پرسش های احتمالی خویش را در پیام رسان به شماره ۰۹۱۰۵۰۳۶۱۴۹ ارسال نمایند.
لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تا اول خرداد سالجاری است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.