ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از کیفیت عرضه خدمات در بیمارستان های ناجا

به گزارش یسکافه رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی کیفیت خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترانتی این مرکز اطلاع داد.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا کارمند رتبه ۱۵ دکتر زینب تابانژاد اظهارکرد: یکی از ابزارهایی که می تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا اضافه کرد: برای اطلاع از میزان رضایتمندی رجوع کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر عرضه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا فراهم گردید.

وی اضافه کرد: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با رفتن به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خویش را در مورد کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس تابانژاد تصریح کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و بعد از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می شوند.

منبع:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.