وزیر بهداشت اعلام نمود: برگزاری ۲ مناقصه ملی برای تأمین واکسن کرونا

به گزارش یسکافه وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در زمینه تأمین واکسن کرونا دو مناقصه بزرگ ملی برگزار شده است، اظهار داشت: طبق برآوردها علاوه بر ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسنی که از سبد کووکس دریافت می نماییم،  برای واکسیناسیون تعداد بیشتری از مردم نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی درباره وضعیت تأمین واکسن کرونا، اظهار داشت: ما برآورد کردیم که علاوه بر ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسنی که از سبد کووکس دریافت می نماییم، برای واکسیناسیون تعداد بیشتری از مردم نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

وی اضافه کرد: در این حوزه هم خوشبختانه اقدام کردیم و با کشورها و سازندگان مختلف چه به صورت مستقیم چه توسط بخش خصوصی اقدام کردیم و از بخش خصوصی هم خواستیم با هر توانی که می توانند از هر کجای دنیا واکسن تهیه کنند. البته باید از منابع معتبر و مورد تایید ۱۰۰ درصد واکسن تهیه کنند.

نمکی افزود: این بخش ها در دو مناقصه ملی که برگزار کردیم شرکت کردند و تعدادی برنده شدند که داریم مذاکره می نماییم. انشاالله بزودی از مسیرهای مختلف واکسن کرونا وارد می شود و این خبر را به مردم اعلام میکنیم.

منبع:

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.