رئیس اداره پایش و نظارت محیط زیست شهرداری تهران: آثار زباله سوزی در بیمارستان صارم تهران مشاهده نشد

به گزارش یسکافه درپی ارسال گزارشی از هیأت مدیره شهرک مسکونی اکباتان در خصوص مشاهده خروج دود از بیمارستان صارم و احتمال زباله سوزی در این بیمارستان، رئیس اداره پایش و نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار اظهار داشت: طی بازدید میدانی انجام شده از این بیمارستان، آثار زباله سوزی مشاهده نشد.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، غلامرضا پدیدار خاطرنشان کرد: واحد گشت و پایش به اتفاق کارشناس اداره محیط زیست شهر تهران و رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۵ وضعیت محیط زیستی بیمارستان صارم را بررسی کردند و بخش های مختلف بیمارستان شامل موتورخانه، انبار، محل دپو و نگهداری زباله، اتوکلاو و.. مورد بررسی قرارگرفت و گزارش لازم از واحد HSE بیمارستان هم دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه دودکش یاد شده در گزارش در ارتباط با خروجی موتورخانه بیمارستان است، اظهار داشت: بی خطرسازی زباله های خطرناک و عفونی توسط دستگاه بی خطرساز (اتوکلاو) انجام می شود و آثار زباله سوزی مشاهده نشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، پدیدار اظهار نمود: این بیمارستان قرارداد حمل و دفع پسماند عفونی وآنالیز پساب خروجی تصفیه خانه را دارا است.

منبع:

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.