راستی: سفر رفتن در نوروز، کشتی مبارزه با کرونا را غرق می کند

به گزارش یسکافه یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به ضرورت حفظ پروتکلهای بهداشتی و لغو سفرهای نورورزی اظهار داشت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم. سفر رفتن در وضعیت کرونائی، کشتی مبارزه با کرونا را سوراخ و سپس غرق می کند.
جعفر راستی در گفت و گو با ایسنا در مورد ضرورت لغو سفرهای نوروزی اظهار نمود: شاید مردم دوست داشته باشند در روزهای نوروز سفر کنند. بالاخره یک سال است که کار کرده اند و ماجرای کرونا آنها را بیش از پیش اذیت کرده است. با این وجود، مردم باید بدانند که حفظ جان، مقدم بر تفریح و خوشگذرانی است. سفر نرفتن احترام گذاشتن به خود و احترام به هم نوعان است.
نماینده مردم شبستر در مجلس تاکید کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم. کسی نمی تواند بگوید که من می خواهم قسمتی از کشتی که در آن نشسته ام را سوراخ کنم. سفر رفتن در وضعیت کرونائی، کشتی مبارزه با کرونا را غرق می کند.
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: همه باید به نوبه خود فرهنگسازی دراین زمینه را انجام دهیم. از مسئولانی که دغدغه سلامتی جامعه را دارند درخواست می کنم که از هیچ تلاشی در امتداد فرهنگسازی لغو سفرهای نوروزی دریغ نکنند.
نماینده مردم شبستر در مجلس ضمن تشکر از کادر درمان آذربایجان شرقی و صدا و سیمای این استان اظهار داشت: این عزیزان بسیار تلاش کردند. خواهش من از همه مردم ایران بخصوص استان خودم این است که در نوروز خویشتنداری به خرج دهند تا بتوانیم این ایام را را بدون مشکل سپری نماییم. سلامتی آحاد جامعه برای مسئولان نظام بسیار مهم می باشد. حتی اگر نگاه مادی به ماجرا داشته باشم باید بگویم که هر یک بیمار کرونائی بیشتر، هزینه بیشتری بر کشور تحمیل می کند.

منبع:

برچسب ها:, , ,

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.