در پی درگذشت امیر نظری به علت کرونا افسوس برای آخر ضربان یک مجری جوان

به گزارش یسکافه تهیه کننده برنامه «ضربان» که از درگذشت مجری کارشناس جوان این برنامه به دنبال ابتلاء به کرونا به شدت متاثر است، از قرار ناتمامی سخن اظهار داشت که هیچگاه به آنتن نرسید.
مسعود بانصیری ـ تهیه کننده برنامه «ضربان» ـ در گفت و گویی با ایسنا ضمن ابراز تاسف از درگذشت امیر نظری ـ مجری کارشناس جوان این برنامه ـ بر اثر کرونا، نسبت به عملکرد وزارت بهداشت درمورد تاخیر در واکسیناسیون جامعه پزشکان، انتقادهایی را بیان کرد.
این تهیه کننده در این حوزه اظهار داشت: مردم ایران باید از وزارت بهداشت سوال کنند که چرا این اتفاق افتاده است؟! چرا تمام آرزوهای خانواده ها در یک شب بر باد می رود؟! چقدر طول می کشد تا یک دکتر نظری به دنیا بیاید و درس بخواند. پدر مادرها چقدر باید زمان بگذارند تا یک دکتر نظری تربیت کنند.
او ضمن اشاره به خصوصیت های اخلاقی و حرفه ای امیر نظری، اظهار داشت: ایشان هم متعهد، هم باسواد و هم خیلی مبادی آداب بودند. چرا وزارت بهداشت باید مسبب اصلی این اتفاق باشد. متاسفانه سایتی طراحی نموده است که آدم متوجه می شود کسانی که در این وزارت خانه هستند مدیریتشان در حد چرخاندن یک کانکس تبلیغاتی هم نیست. اگر توانستید در آن سایت ثبت نام کنید! فکر پیرمرد پیرزن های بیچاره را نکرده اند؟ اگر مدعی عزت اسلامی هستید اینجا خودشان را نشان داده است. به خودتان بیایید. متاسفانه پا به پای کشورهای جنگ زده در مبحث واکسیناسیون عمل می کنیم!
بانصیری تصریح کرد: اگر ۱۰ روز ـ یک ماه زودتر واکسیناسیون جامعه پزشکان را شروع می کردند، ایشان به کرونا مبتلا نمی شد.
این تهیه کننده درباره ی امیر نظری که آخرین اجرایش در تلویزیون به ۱۹ فرودین ماه برمی گشت، درباره این که آیا جایگزینی برای اجرای این مجری کارشناس وجود خواهد داشت؟ اظهار داشت: برنامه ضربان سه مجری کارشناس داشت. خانم دکتر فرهی، آقای دکتر بابک حسن زاده و آقای دکتر امیر نظری بودند. آقای نظری فقط پنج شنبه ها اجرا داشتند به واسطه کار دیگری که داشتند. اواخر فروردین ماه بود که تست کرونایشان مثبت شد. در بیمارستان و در آی سی یو بودند. قرار بود پنجشنبه هفته قبل که عید فطر بود برای اجرا به برنامه برگردند. اما برنامه به علت ویژه برنامه عیر فطر تعطیل شد و این صورت گرفت.
بانصیری در انتها اظهار داشت: خانم دکتر فرهی مقرر است از این هفته به جای دکتر نظری برنامه را اجرا کنند.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.