تقاضای وزارت بهداشت از مردم برای ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا

به گزارش یسکافه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به ظرفیت شبکه بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا از مردم خواست تا به موقع برای ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام نمایند.

به گزارش یسکافه به نقل از ایسنا، کیانوش جهانپور با تکیه بر این که ظرفیت شبکه بهداشتی کشور فراتر از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دُز در روز است، اظهار داشت: آنچه باعث می شود این هدف محقق نشود مبحث ثبت نام و دریافت نوبت است که ما در ایام اخیر شاهدیم عزیزان ما در گروه های سنی اعلام شده در غالب شهرها و استان ها برای ثبت نام به موقع اقدام نکردند و ظرفیت بالقوه شبکه بهداشتی برای واکسیناسیون در خیلی از مراکز بخصوص در خارج از پایتخت به ظرفیت حداکثری خود نرسیده است در حالیکه ما هر روز شاهدیم در خیلی از مراکز ما پیش از ظهر واکسیناسیون افراد نوبت دهی شده آخر می یابد در حالیکه هم واکسن و هم امکانات موجود است.

وی اضافه کرد: بر این اساس در اطلاعیه های مختلف از گروه های سنی مختلف درخواست کردیم که در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام نمایند. امیدواریم با این اتفاق در ایام آتی سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.

جهانپور در ادامه خاطرنشان کرد: فعلاً رکورد تزریق ۴۲۴ هزار دز واکسن در روز را ثبت کردیم ولی امیدواریم با استقبال عمومی و نام نویسی گروه های اعلام شده جدید به ظرفیت اسمی و واقعی در تزریق واکسن برسیم. خوشبختانه دسترسی فعلی به واکسن فراهم است و حتی واکسن دُز دوم گروه های اعلام شده هم از حالا موجود است.

برچسب ها:

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.